Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@16:29:01 GMT

قبرتون رو که آماده کردیم!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۸۴۴۰

قبرتون رو که آماده کردیم!

معاون شهرداری تهران در گفت‌وگویی اعلام کرده که ۲۵ هزار قبر برای مواقع ضروری آماده شده است... این اظهار نظر، دستمایه کارتونی از علی قناعت در نیش خط شد. آفتاب‌‌نیوز :

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قبر کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۴۸ اکیپ راهداری استان گفت: بارش‌های سیل‌آسا در استان خراسان جنوبی، نیرو‌های راهداری را به آماده باش کامل درآورده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید و احتمال وقوع سیلاب، گفت: ۲۲۰ راهدار با ۱۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب ۴۸ اکیپ راهداری در راهدارخانه‌ها و محل‌هایی که امکان سیلاب وجود دارد حضور داشته و آماده خدمت‌رسانی هستند.
جلال زاده تصریح کرد: با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی پیرامون بارندگی و سیلاب خصوصا درشهرستان‌های نهبندان، سربیشه، بیرجند، زیرکوه، خوسف و طبس احتمال انسداد راه‌ها، تخریب پل و اختلال در سفر‌های بین شهری وجود دارد.
وی افزود: اکیپ‌های راهداری در حال پایش مستمر راه‌ها و پل‌ها هستند و در صورت نیاز، اقدام به لایروبی و بازگشایی مسیر‌ها خواهند کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از مردم خواست: از تردد در مناطق سیل‌خیز خودداری کنند و در صورت ضرورت، با رعایت احتیاط کامل رانندگی کنند و قبل از سفر نسبت به کسب اطلاع از سامانه ۱۴۱ اقدام کنند.
جلال زاده یادآور شد: امیدواریم با آمادگی کامل نیرو‌های راهداری شاهد تردد ایمن بدون هیچگونه حادثه‌ای در استان خراسان جنوبی باشیم.

دیگر خبرها

  • آماده سازی زمین مسکن ملی در کوی ولیعصر سرکان
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • فصل جدید «چرخ»، آماده پخش از شبکه چهار سیما
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • فرودگاه های کرمان در حال آماده باش
  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی
  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی
  • آماده باش آتش‌نشانان یزدی برای کنترل آبگرفتگی‌های احتمالی
  • سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳ را فراخواند
  • قلعه فلک الافلاک لرستان آماده ثبت جهانی