Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@10:35:08 GMT

بیسوادی در قم به کمتر از ۳ درصد رسیده است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۸۵۱۲

بیسوادی در قم به کمتر از ۳ درصد رسیده است


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمحمدرضا‌هاشمی در اولین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان قم در سال ۹۸ گفت: لازم است دستگاه‌هایی که مصوباتی را برعهده می‌گیرند برای انجام آن تلاش نمایند.

وی با انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی در جلسه‌های خود بسیار پیگیر هستند، اما در این گونه جلسه‌ها حضور ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم تاکید کرد: دستگاه‌ها موظف هستند تا ۱۰ روز آینده نماینده تام الاختیار خود را به شورای پشتیبانی سوادآموزی معرفی نمایند.

هاشمی یادآور شد: قبل از انقلاب میزان بیسوادان کشور ۵۴ درصد و هم اکنون به کمتر از پنج درصد رسیده است. میانگین باسوادان کشور ۹۵ درصد و در استان قم ۹۷ درصد است.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۷ درصد برنامه‌های سوادآموزی در سطح روستا‌ها بوده و باید ۱۱۰ روستای استان به صورت کامل تحت پوشش سوادآموزی قرار بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ابراز کرد: در دولت تدبیر و امید چندین برابر دولت‌های گذشته تشکل‌ها شکل گرفته است و از این ظرفیت می‌توان جهت با سواد کردن افراد استفاده کرد.

هاشمی موتور محرکه هر جلسه و اجرای مصوبه‌ها را مدیران عنوان کرد و گفت: مصوبه‌ها باید ضمانت اجرایی داشته و حتماً به صورت کامل انجام شود.

وی در پایان حضور اتباع خارجه در استان قم را ۱۴ درصد بیشتر از دیگر نقاط کشور عنوان کرد و اظهار داشت: برای اتباع خارجه قابل باور نیست که جمهوری اسلامی ایران برای سوادآموزی اتباع تا این حد اهمیت قائل است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی شامل کمتر از نیم درصد مردم می‌شود آن هم کسانی که با نیت سو استفاده اقدام به خرید ارز، طلا و خودرو کرده و نه تنها مالیات نمی‌دهند که سود هنگفت هم می‌برند.

در حال تکمیل

کد خبر 6086202 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • کاهش میانگین تورم سالانه به کمتر از ۴۰ درصد/ نرخ تورم برای دهک بدون یارانه نقدی چند درصد است؟
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • ۱۱ سد کشور به پرشدگی ۱۰۰ درصدی رسیدند
  • نشست ساماندهی امور اتباع چهارمحال و بختیاری
  • جهش واردات نفت چین از روسیه