Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: نظارت و ارزیابی آنلاین صندوق‌های پژوهش و فناوری را مهم است و این کار باید سرلوحه برنامه کاری همه صندوق‌های پژوهش و فناوری باشد.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی سخنانی در سی و نهمین جلسه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری با اشاره به اینکه امروز با توفیقات خوبی که در صندوق‌های پژوهش و فناوری به وجود آمده، فرصتی پدید آمده است تا بتوان به گلایه‌های فعالان این حوزه‌ها پاسخ داد، اظهار داشت: باید از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببریم و ضمن پاسخ به گلایه‌ها میزان رضایتمندی‌ها را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صندوق‌های پژوهش و فناوری تاکنون به توفیقات خوبی دست یافته‌اند، گفت: تا به امروز گزارشی درباره اینکه تسهیلاتی که از سوی صندوق‌های پژوهش و فناوری اعطا شده، با مشکل مواجه شده باشد و یا به خود این صندوق‌ها آسیب وارد کرده، نداشته‌ایم که نشان از عملکرد مثبت این صندوق‌ها دارد. اطمینان دارم با حمایت اعضای باتجربه‌ای که در کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری گردهم آمده‌اند توقیفات این صندوق‌ها بیشتر از گذشته خواهد بود.
وزیر علوم در ادامه ضمن تقدیر از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش بنیان و فناوری، تصریح کرد: فعالیت‌هایی که تاکنون در صندوق نوآوری انجام شده، قابل قبول بوده و عملکرد و رویکرد این صندوق نیز مثبت بوده است.
غلامی بحث نظارت و ارزیابی آنلاین صندوق‌های پژوهش و فناوری را مهم توصیف کرد و گفت: این کار باید سرلوحه برنامه کاری همه صندوق‌های پژوهش و فناوری باشد تا اگر نگرانی هم وجود دارد آن‌ها را به طور کامل برطرف کرده و مستمرا نظارت و کنترل وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی صندوق پژوهش و فناوری وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر تازه وزیر کار درباره ادامه‌ طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی

وزیر کار گفت: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، خصوصاً دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود

به گزارش تسنیم، صولت مرتضوی وزیر کار صبح امروز چهارشنبه در حاشیه نشست دولت، اظهار داشت: درباره تداوم طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیاز به تصمیم مجدد است و تاکنون تصمیم جدیدی وجود ندارد.

وی افزود: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، خصوصاً دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود

وزیر کار تصریح کرد: موانع و مشکلات این طرح رفع شده و مردم استقبال مناسبی داشتند و کسبه هم تلاش کردند در کمترین زمان، نیاز‌های عمومی را پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • خبر تازه وزیر کار درباره ادامه‌ طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند