Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:24:01 GMT

درگذشت مربی دروازه بانان تیم فوتسال آذرخش

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۸۶۶۹

درگذشت مربی دروازه بانان تیم فوتسال آذرخش

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،جلال کمالیان مربی ۳۳ ساله دروازه بانان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس دیشب درگذشت.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: مرحوم کمالیان چند روز پیش بر اثر سوختگی عمیق از ناحیه سر و صورت برای درمان به شیراز اعزام شده بود.

موسی زاهدی افزود: این مربی ۳۳ ساله دیشب به علت شدت جراحات ناشی از سوختگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کمالیان حدود پنج سال مربی دروازه بانان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بود.

مراسم تشییع و تدفین این مربی پس از انتقال پیکر وی به بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

مربی دروازه بانان آذرخش بر اثر سوختگی درگذشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سخت ایران مقابل بحرین در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدارش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف بحرین رفت و توانست با نتیجه پنج بر سه این تیم را شکست دهد و با شش امتیاز به دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کند. در این دیدار علیرضا رفیعی‌پور، مهدی کریمی، سعید احمدعباسی (دو گل) و بهروز عظیمی برای تیم ملی ایران گلزنی کردند و سلمان احمد، صالح احمد و علی اکرم گلزنان بحرین در این بازی بودند.

تیم ملی با ترکیب ابتدایی مسعود محمدی، علیرضا رفیعی‌پور، مهدی کریمی، علی‌اصغر حسن‌زاده و سعید احمدعباسی به مصاف بحرین رفت.

نیمه اول

تیم ملی بازی را هجومی آغاز کرد و می‌توانست همان ابتدا توسط رفیعی‌پور و احمدعباسی به گل برسد اما واکنش خوب دروازه‌بان بحرین مانع از رسیدن به این مهم شد. در ادامه بحرینی‌ها می‌توانستند به گل برسند که واکنش زیبای مسعود محمدی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان بحرین مانع این اتفاق شد. در دقیقه هشتم نیمه نخست، کار ترکیبی بازیکنان ایران باعث شد تا توپ به سالار آقاپور برسد که شوت او را دروازه‌بان بحرین به‌سختی مهار کرد. در ادامه و در دقیقه ۱۲ نیمه نخست بازیکنان بحرین توسط سلمان احمد روی دو شوت متوالی به گل نخست بازی رسیدند و از ایران پیش افتادند.

ثانیه‌هایی بعد این علیرضا رفیعی‌پور بود که روی پاس زیبای احمد حسن‌زاده توانست بازی را به تساوی بکشاند و نگذارد برتری بحرینی‌ها طولانی شود. در دقیقه ۱۵ مهدی کریمی می‌توانست گل دوم ایران را به ثمر برساند اما شوت محکم او به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. این پایان کار نبود و در فاصله دو دقیقه تا پایان نیمه نخست باز هم بحرین توانست دروازه ایران باز کند و توسط صالح احمد به گل دوم برسد. چند ثالنیه بعد مهدی کریمی روی بازیکن بحرین خطا کرد و به دلیل پایان‌یافتن محدودیت خطای ایران، داور یک پنالتی نقطه دوم به بحرین هدیه داد که البته با واکنش زیبای باقر محمدی، صالح احمد نتوانست دروازه ایران را برای بار سوم باز کند. شاگردان شمسایی در یک دقیقه پایانی رو به بازی پاورپلی (۵ نفره) آوردند اما باز هم در گلزنی ناکام بودند تا ایران با نتیجه دو بر یک در این نیمه شکست بخورد.

نیمه دوم

ایران برای جبران نتیجه با آرایشی هجومی وارد میدان شد و توانست در همان دو دقیقه ابتدایی روی پاس احمدعباسی و ضربه زیبای مهدی کریمی به گل تساوی برسد. حملات ایران ادامه داشت و در نهایت سعید احمدعباسی توانست گل سوم ایران و سومین گل خودش در این مسابقات را به ثمر برساند. این پایان کار نبود و در دقیقه ۱۰ نیمه دوم، بحرین موفق شد گل سومش را وارد دروازه ایران کند و بازی را به تساوی بکشاند. در فاصله شش دقیقه تا پایان کار این بهروز عظیمی بود که توانست با شلیکی تماشایی گل چهارم ایران را به ثمر برساند. دو دقیقه بعد شوت سالار آقاپور به تیر دروازه بحرین برخورد کرد و راهی به چارچوب پیدا نکرد.

در دقایق پایانی این دیدار سعید احمدعباسی با کارت زرد داور جریمه شد. در حالی که بحرین رو به بازی پاورپلی آورده بود، اشتباه کاپیتان آنها باعث شد تا توپ به احمدعباسی برسد و او با ضربه‌ای دیدنی از زمین خودی دروازه خالی حریف را باز کند. با این گل ایران توانست با نتیجه پنج بر سه پیروز شود و صدرنشین گروه چهارم لقب بگیرد.

در گروه D ایران با شش امتیاز صدرنشین و به دور بعدی صعود کرده است. کویت با چهار و افغانستان با یک امتیاز در رده‌های دوم سوم هستند. بحرین هم با دو شکست و بدون امتیاز قعرنشین گروه چهارم رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیاست.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ژاپن: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند
  • پیروزی سخت ایران مقابل بحرین در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین