Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری کل استان آذربایجان غربی بر لزوم بررسی دلیل تعطیلی کارخانه‌ها گفت: باید این کارخانجات شناسایی و اقدام لازم قانونی در جهت راه اندازی کارخانجات و ایجاد تولید و اشتغال انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، جلسه شورای معاونین دادگستری کل استان آذربایجان غربی با حضور رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونین قضائی دادگستری کل استان در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در این جلسه ضمن آرزوی توفیق برای تمامی همکاران در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مشکلات مردم را باید در اولویت قرار دهیم و در چنین جلساتی برنامه ریزی‌های لازم را برای حل این مشکلات انجام دهیم.

وی گفت: در خصوص کارخانجاتی که به تعطیلی کشیده شده اند بررسی‌های دقیق را انجام دهید و باید این کارخانجات شناسایی و اقدام لازم قانونی در جهت راه اندازی کارخانجات و ایجاد تولید و اشتغال انجام شود.

این مقام قضایی بیان کرد: برای تأمین نظم اجتماعی و عمومی همه مسئول هستند و تنها دستگاه قضایی مسئول نیست باید همه نهاد‌ها دست به دست هم دهند چرا که در امور مختلف نهاد‌هایی متولی هستند که باید وظایف خود را انجام دهند.

وی افزود: در رسیدگی به پرونده‌ها نهایت دقت و سرعت را داشته باشید تا شاهد احقاق حق در کمترین زمان و با دقت بالا باشیم و سعی کنید از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف برای صلح و سازش بین مردم نهایت بهره برداری را بکنید.

گروسی در پایان بیان داشت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با امام جمعه ارومیه و نماینده ولایت فقیه در استان مقرر شده است که معاونین و مسئولین قضایی استان هر هفته در مصّلی امام خمینی ارومیه حضور یابند و به مشکلات مردم رسیدگی نمایند و همچنین کار‌های انجام شده دستگاه قضایی استان را ارائه کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آذربایجان غربی بسیج پیشگیری شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲۱ هزار متر زمین کشاورزی آمل به چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آمل، اکیپ اجرای احکام قضایی شامل همکاران حراست، واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، کارشناس اراضی مرکز جهاد کشاورزی رودبار با همراهی عوامل نیروی انتظامی کلانتری ۱۲، با حضور در روستای میانرود هرازپی اقدام به تخریب مستحدثات غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب روستا کردند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل افزود: با کسب دستور قضایی، اقدام به تخریب ۱۷ پلاک دیوارکشی، تفکیک و یک بنای نیمه‌کاره شد و حدود ۲۱ هزار متر‌مربع از این اراضی آزاد شد.
او گفت: با تمام قدرت و توان در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده‌ایم و در این زمینه با کسی تعارف نخواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 
  • شرکت رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید
  • اقدامات دستگاه قضایی گلستان خوشحال کننده است
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه
  • بازگشت ۲۱ هزار متر زمین کشاورزی آمل به چرخه تولید