Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: اعضای شورای شهر بعد از اینکه صورتجلسه عدم برگزاری جلسه سکونت شهردار بندر امام خمینی(ره) را به فرمانداری ارسال کردند، پرونده شورای شهر بندر امام خمینی(ره) برای بررسی به هیئت حل اختلاف شوراهای استان ارسال می‌شود. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر امام خمینی(ره)، در ماه‌های اخیر عدم سکونت شهردار بندر امام خمینی(ره) سبب اختلافات شدید بین اعضای شورای شهر شده است تا جایی که جلسات با این موضوع توسط اعضای شورای شهر به خاطر عدم ثبات تصمیم‌گیری لغو و یا به تعویق می‌افتاد و کار به جایی رسید که فرماندار شهرستان بندرماهشهر دستور برگزاری امروز را به رئیس شورای شهر ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اظهارات فرماندار رئیس شورا به دلایل نامشخص حاضر به برگزاری جلسه نشد و ما هماهنگی برگزاری جلسه و صدور دعوتنامه را به نایب رئیس شورا واگذار کردیم.

جلسه رسمی فوق‌العاده امروز شورای شهر با موضوع سکونت شهردار برگزار شد ولی به دلیل شرکت نکردن سه نفر از هفت عضو شورای شهر جلسه از رسمی بودن برای تصمیم‌گیری موضوع خارج و سبب کشاندن فرماندار به جلسه برای گفت‌وگو با اعضای شورای شهر حاضر در جلسه شد.

خوزستان| موضوع عدم سکونت شهردار بندرامام‌خمینی(ره) از دستور کار شورای شهر خارج شددلیل اصلی اختلافات اعضای شورای شهر بندر امام(ره)؛ شهردار باید در منطقه باشدخوزستان|طرح سوال به شهردار بندر امام خمینی(ره) ابلاغ شد 

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر امام خمینی(ره) در حاشیه جلسه عصر امروز  که در سالن جلسات شورای شهر با موضوع عدم سکونت شهردار بندر امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: فرماندار به درخواست چهار نفر از هفت عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) و با استناد ماده 9 قانون شوراها، درخواست برگزاری جلسه رسمی فوق‌العاده سکونت شهردار را برای رئیس شورای شهر بندر امام خمینی(ره)، صادر و ابلاغ کرد.

وی افزود: رئیس شورای شهر با گذشت 72 ساعت از نامه فرماندار، زمان برگزاری جلسه را به دلایلی که باید بررسی و مشخص شود، اعلام نکردند و ما بر اساس قانون به نایب رئیس شورا درخواست برگزاری جلسه را دادیم.

بیرانواند در ادامه بیان کرد: نایب رئیس شورای شهر دعوت‌نامه برگزاری جلسه رسمی فوق‌العاده سکونت شهردار را برای امروز صادر کرد ولی با عدم حضور سه نفر از اعضای شورای شهر جلسه از رسمی بودن برای تصمیم‌گیری موضوع خارج شد.

فرماندار بندرماهشهر با بیان اینکه در جلسه امروز با اعضای شورای شهر تصمیم بر این شد که  اختلافات و مطالبات مطابق با چارچوب قانون و در فضای آرام پیگیری شود، بیان کرد: اختلاف در شورای شهر نباید سبب اختلال در ارائه روند خدمات توسط شهردار و مجموعه شهرداری شود و مسیر تصمیم‌گیری شورای شهر از شهرداری تا زمانی که موضوع اختلافات انجام شود جدا است.

وی افزود: جلسه امروز هر چند رسمی نبود اما در فضای خوب و صمیمی برگزار شد و نتیجه آن قطع نشدن خدمات به شهروندان بود و تصمیم‌گیری لازم در آینده از طریق قانونی دنبال می‌شود.

بیرانوند در پاسخ به سوالی درباره اینکه تعیین تکلیف قانونی اختلافات شورای شهر بندر امام خمینی(ره) چه زمانی به پایان می‌رسد، اظهار داشت: وقتی موضوعی توسط اعضای شورای شهر مطرح شود و رئیس شورا به صورت غیرقانونی از انجام برگزاری جلسه استنکاف کند موضوع جهت بررسی به شورای حل اختلاف استان برای بررسی دلایل طرفین و رای نهایی ارسال می‌شود.

وی افزود: بعد از ارسال و وصول صورتجلسه عدم برگزاری جلسه امروز توسط شورای شهر به فرمانداری پرونده برای بررسی در هیئت حل اختلاف شوراهای استان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد

 جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹ صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز " برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

۱۲ جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشد؛ این جلسه برخلاف جلسات قبل فقط با حضور خبرنگاران برگزار شد.

محمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز گفت: این‌ جلسه نیز مانند جلسات گذشته به حد نصاب نرسید در حالی که به دوستان اعلام شده بود به دلیل رسیدگی به برخی از لوایح شهرداری در جلسه حاضر شوند.

او  افزود: ما به دنبال رفع مسائل و مشکلات شهر هستیم اما دوستان این بار نیز حضور نیافتند و ختم جلسه امروز را اعلام می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه