Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@04:45:48 GMT

افتتاح استخر پرورش ماهی در دانشگاه آزاد اسلامی اقلید

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۸۹۶۲

افتتاح استخر پرورش ماهی در دانشگاه آزاد اسلامی اقلید

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اقلید، جواد گرامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید با بیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی باید در اولویت برنامه های دانشگاه قرار گیرد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید با توجه به ظرفیت‌‌های موجود و شرایط اقلیمی، قدم‌های مناسبی در جهت تولید و پرورش ماهی برداشته و امروز شاهد افتتاح مرحله نخست استخر پرورش ماهی در این واحد دانشگاهی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه‌ ای به ایجاد منابع مالی و درآمدهای غیر شهریه‌ای دارد، اظهار داشت: طرح پرورش ماهی در دانشگاه آزاد اسلامی اقلید در استخر مزرعه دانشگاه با ظرفیت 1800 متر مکعب آب با رها سازی 20 هزار قطعه بچه ماهی قزل آلا به وزن 10گرم شروع به فعالیت کرده و براساس پیش بینی ها در شش ماه آینده آماده صید خواهد بود.

گرامی، کاشت محصولات کشاورزی در مزرعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت، واگذاری امکانات مازاد ورزشی به بخش خصوصی را از راهکارهای ایجاد درآمدهای غیرشهریه ای عنوان کرد.

انتهای پیام/

188 / 188 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید جواد گرامی استخر پرورش ماهی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استخر پرورش ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرد.

این دوره از مسابقات به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ملی ربوکاپ ایران، به میزبانی واحد علوم و تحقیقات از امروز (29 فروردین) تا 31 فروردین در کتابخانه دکتر حبیبی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران که با شعار «یادگیری؛ آینده روشن» برگزار می شود، بیش از هزار و 800 شرکت کننده در قالب 316 تیم در 24 لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است دکتر طهرانچی پس از افتتاح هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران، با حضور در سالن رقابت‌ها، از لیگ‌های در حال برگزاری بازدید و با دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227465 برچسب‌ها محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۰ واحد راکد و نیمه فعال پرورش ماهی همدان به تولید
  • ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی در همدان وارد چرخه تولید شد
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • بازگشت ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی به چرخه تولید
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • فعالیت ۵۰ واحد پرورش ماهی در شهرستان رزن