Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:28:22 GMT

443 واحد مسکونی برای محرومان در آذربایجان شرقی احداث می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۹۰۹۱

443 واحد مسکونی برای محرومان در آذربایجان شرقی احداث می شود

تبریز - ایرنا - مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی گفت: خیران مسکن ساز استان در سال جدید 443 واحد مسکن برای خانواده های محروم و اقشار مستضعف استان احداث می کنند.

ابراهیم مرادی، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد شامل طرح های 40 واحدی ناشنوایان مراغه، 2 واحدی خانوار دارای 3 توانجو در بستان آباد، 2 واحد مسکن محرومان در تبریز و 399 واحد در شهر جدید سهند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در کنار این طرح ها تامین مسکن توانجویان از سوی کمیته راهبری نیز جزو برنامه های این انجمن است.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی گفت: این طرح ها در راستای اهداف و رسالت این انجمن مبنی بر تامین مسکن برای خانواده های محروم و قشر مستضعف جامعه در راستای فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر برخورداری همه محرومان از مسکن اجرا می شود.
مرادی، با اشاره به نبود تسهیلات، زمین و گرانی مصالح ادامه داد: با حمایت خیران و حمایت های مدیرکل بنیاد مسکن طرح های احداث مسکن برای محرومان جامعه در استان اجرا می شود.
وی یادآوری کرد: در راستای تامین مسکن برای خانوارهای دارای 2 توانجو یا بیشتر با تامین زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان احداث 9 واحد در اسکو و 12 واحد در ایلخچی در دست اقدام بوده و در مرحله اخذ پروانه است.
مرادی، افزود: پس از اخذ پروانه به همت اعضا و هیات مدیره این انجمن اجرای این واحدها آغاز می شود.
8023/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد عمراني خيرين مسكن ساز آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد

عملیات اجرایی احداث سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی با حضور محمد اسلامی رئیس این سازمان در بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدهادی رستمیان عصر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با حضور محمد اسلامی رئیس انرژی اتمی، اظهار کرد: در یک رویکردی ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالیشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت. وی افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی دیده شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی دیده شده و با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیتی ۵۰ هزار نفری در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.رستمیان گفت: امید است شاهد رونق و تمدنی بسیار خوب در این نقطه زیبا از مرکز استان بوشهر باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 747058

دیگر خبرها

  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • طرح تولید مس کاتد در آذربایجان شرقی
  • احداث و تعمیر ۱۶۰ واحد مسکونی مددجویی در چادگان
  • شهرک مسکونی کارمندان در البرز احداث می‌شود
  • ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی احداث می‌شود
  • ساخت ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی