Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا احمدی قصد دارد تیرماه نمایش «پدر» و «مادر» را به صورت یک شب درمیان در تئاتر مستقل تهران روی صحنه ببرد.

این ۲ نمایشنامه از آثار فلوریان زلر نویسنده شناخته شده و معاصر فرانسوی هستند و قرار است هر شب یکی از آن‌ها روی صحنه برود. این ۲ نمایش، آثاری مستقل از هم هستند اما در قالب ۲ اپیزود از یک نمایش واحد اجرا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود کرامتی، نسرین نصرتی، مهدی پاکدل، آرش تبریزی، سارا امیدوار و ویدا قراگوزلو در این نمایش بازی می‌کنند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از کارگردان: رضا احمدی، نویسنده: فلوریان زلر، مترجم نمایشنامه «پدر»: حمیدرضا امانپور قرایی، مترجم نمایشنامه «مادر»: تینوش نظم‌جو، مدیرتولید: محمد زارع، دستیار کارگردان: کامران اقتداری، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: مژگان عیوضی، طراح نور: رضا خضرایی.

کد خبر 4622347 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی پاکدل مسعود کرامتی تئاتر ایران رضا احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صحرا فتحی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از ۵ سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را به صحنه خواهد آورد.  

«هواخوری»، خرداد ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روز‌های تمرین را پشت سرمی‌گذارد.  

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و...  همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.  

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهر‌های مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ده جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

اطلاعات تکمیلی نمایش «هواخوری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید