Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@13:48:51 GMT

پرسش‌های نمایندگان مجلس از زنگنه سریالی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۹۱۰۴

پرسش‌های نمایندگان مجلس از زنگنه سریالی شد

درحالی که وزیر نفت در جلسه عصر دیروز کمیسیون انرژی مجلس برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های نمایندگان حاضر شده بود، سقف جلسه اجازه طرح همه پرسش‌ها را نداد و باقی سوال و جواب‌ها به جلسات بعدی موکول شد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیژن زنگنه وزیر نفت مهمان جلسه عصر دیروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بود تا به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدالله قره‌خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس دهم با اشاره به نشست عصر دیروز (دوشنبه، 30 اردیبهشت‌ماه) کمیسیون انرژی مجلس با حضور بیژن زنگنه اظهار کرد: وزیر نفت در این نشست به پرسش تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ داد که یکی از آنها ایجاد امکانات رفاهی و ورزشی در مناطق نفت‌خیز کشور توسط وزارت نفت بود.

وی افزود: وزیر نفت در این نشست تاکید کرد وزارت نفت به لحاظ قانونی می‌تواند تا حدودی برای ایجاد امکانات رفاهی و ورزشی در مناطق نفت‌خیز هزینه کند، اما درخواست‌ها در این باره افزایش یافته، از رو این ممکن است این وزارتخانه نتواند پاسخگوی همه درخواست‌ها باشد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر نفت در نشست کمیسیون انرژی مجلس برخی هزینه‌های انجام شده از سوی این وزارتخانه برای ایجاد امکانات رفاهی در مناطق نفت‌خیز را عنوان کرد، گفت: در این نشست مقرر شد تصمیم‌گیری درباره این پرسش به توضیح‌های تکمیلی وزارت نفت موکول شود.

قره‌خانی با بیان اینکه یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز درباره وضع زیست‌ محیطی منطقه عسلویه از وزیر نفت پرسشی داشت، افزود: زنگنه در این باره نیز توضیحاتی ارائه کرد، اما بررسی این موضوع به نشست‌های بعدی این کمیسیون موکول شد.

طبق گفته سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، وزیر نفت در این جلسه به پرسش‌های تعدادی از نمایندگان پاسخ داد و مقرر شد ادامه پرسش‌ها در نشست‌های بعدی پیگیری شود.

توضیحات زنگنه درباره فروش نفت در زمان تحریم

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون انرژی بیژن زنگنه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون انرژی بیژن زنگنه کمیسیون انرژی بیژن زنگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر, خاطره استاد رضایی، رئیس کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم در نشست خبری کمیسیون بنیاد بانوان کارآفرینی گام دوم گفت: به نمایندگی از حوزه بانوان و جوان سعی کردیم یکسری از بانوان تأثیرگذار از حوزه‌های مختلف اعم از حوزه‌های کشاورزی, حقوقی, صنایع دستی به ویژه صنعت فرش دستباف, مشاغل خانگی, حوزه‌های دانشگاهی, حوزه مادر و کودک و حوزه روانشناسی و جامعه شناسی را با هم تجمیع و با معرفی ظرفیت‌ها, اهداف و عملکرد بنیاد تبیین شود.

وی ادامه داد: تصمیم گرفته شد پروژه‌های سال ۱۴۰۳ را با پیش درآمد امسال تا پایان ماه اسفند رقم بزنیم و از فروردین سال ۱۴۰۳ در حوزه زنان به طور تخصصی وارد شویم.

استاد رضایی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها موجود، تمام تلاش مجموعه این است ظرفیت‌ها با محوریت بانوان و جوانان شناسایی و کارشناسان در بنیاد کارآفرینی گام دوم وارد مبحث توسعه محلات شوند.

وی به نقش مادر و محوریت زن در جامعه اشاره کرد و افزود: امید واقع‌بینانه مساله بسیار مهمی است در حقیقت ما مادران حذف امید و فردای فرزندان را نداریم و این در حالی است که پرورش و رشد من مادر برای سازندگی مدیران جامعه مهم و امری حیاتی است.

این بانوی کارآفرین تاکید کرد: در این کمیسیون فضای روحیه احترام به ملیت گرایی بر پایه انسانیت مورد توجه است.

کد خبر 6081145

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم درآمد صد میلیارد دلاری برای کشور دارد
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان