Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@07:34:29 GMT

◄ چهل و چهارمین هفته نامه لجستیک و اقتصاد منشر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۹۱۵۱

◄ چهل و چهارمین هفته نامه لجستیک و اقتصاد منشر شد

تین‌نیوز | 

چهل و چهارمین هفته‌نامه لجستیک و اقتصاد با محوریت «بررسی تاثیر بیمه CMRدر توسعه ترانزیت جاده‌ای» منتشر شد.

در این شماره می خوانید:

-بستری مناسب برای تجارت سالم و مطمئن جهانی/ یادداشتی از مهندس رهام داها؛ قائم‌مقام دبیر کل کانون انجمن‌های حمل‌ونقل بین‌المللی

-سی،ام، آر نقطه اتصال ایران به شاهراه جهان/ گفتگو با عوض بهمن‌زاده؛ کارشناس ارشد حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیت

-گزارشی با عنوان" هر آنچه که باید درباره بیمه نامه CMR بدانید" و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اقتصاد ایران تجارت جاده حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از رفع مشکلات سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت تا پایان هفته خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی ناصحی درباره اختلال سامانه نسخ الکترونیک سازمان بیمه سلامت که منجر به بروز مشکل در دسترسی مردم به داروها و خدمات سلامت شده، نسبت به رفع مشکلات سامانه نسخ الکترونیک در روزهای آینده ابراز امیدواری و اظهار کرد: به نظر می‌رسد که تا پایان هفته مشکلات سامانه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت مرتفع خواهد شد.

وی افزود: سامانه بیمه سلامت یک سامانه با وسعت زیاد است و تنوع خدماتی زیادی دارد و به همین دلیل نیاز به توسعه زیرساخت‌ها دارد.

اختلال در سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ادامه داد: قبل از به روزرسانی زیرساخت‌ها، به مطب ها و داروخانه‌ها اعلام کردیم که کندی در سیر جابجایی سامانه‌ها وجود خواهد داشت. اگر در داروخانه‌ یا مراکز درمانی نسخه کاغذی را قبول نکردند یا خدمات به صورت آزاد محاسبه شود این هزینه را بیمه سلامت به عنوان هزینه‌های متفرقه به بیماران پرداخت خواهد کرد‌.
 لازم به ذکر است  خبرگزاری تسنیم چند روز پیش طی گزارشی از بروز اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت خبر داده بود؛ در پی این گزارش، رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت در روز 27 فروردین ماه اعلام کرد که بخش عمده مشکلات مربوط به این سامانه طی 24 ساعت آینده مرتفع خواهد شد اما با گذشت این مدت، هنوز بیماران مجبور به مراجعه مجدد به پزشک و درخواست نسخه کاغذی و ارائه نسخ کاغذی به داروخانه‌ها هستند که این موضوع علاوه بر افزایش مرداخت از جیب مردم، موجی از نارضایتی را در بیماران ایجاد کرده است.انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • صندوق بین‌المللی پول خوش‌بین شد | تورم ایران وارد کانال ۳۰ درصدی می‌شود
  • نامه مجمع کارآفرینان به رئیس‌جمهوری؛ چالش‌های گمرکی را برطرف کنید
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد جهان
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
  • ماجرای نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها!
  • ۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته محیط زیست در مرکزی اجرا می شود