Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد خوانساری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص اینکه گفته می‌شود پرونده طرح ترافیک خبرنگاران بسته شده اما هنوز پیامکی برای اهالی رسانه ارسال نشده است، اظهار داشت: اصل این خبر درست نیست. این هفته بررسی پرونده‌های اهالی رسانه برای گرفتن طرح ترافیک تمام می‌شود و ما تلاش می‌کنیم وقفه‌ای بین اعتبار طرح ترافیک سال ۹۷ و ارائه کارت‌های طرح ترافیک سال ۹۸ ایجاد نشود و زودتر این موضوع را تعیین تکلیف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: در جلسه امروز کارگروه بررسی مدارک، نحوه اطلاع‌رسانی به خبرنگارانی که مشمول گرفتن طرح ترافیک می‌شوند، مشخص می‌شود. سال گذشته از طریق پیامک، این اطلاع‌رسانی انجام شد اما هنوز برای امسال تصمیمی نگرفتیم و هیچ پیامکی تاکنون به کسی ارسال نشده است.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک افزود: آرم‌های طرح ترافیک به رسانه تعلق نمی‌گیرد بلکه متعلق به خبرنگاران است اما در رسانه‌هایی که متقاضیان بیش از سهمیه تعیین شده هستند، مسئولیت توزیع با مدیران مسئول است تا اولویت‌ها را با توجه به اشرافی که بر فعالیت خبرنگاران دارند، توزیع کنند.

خوانساری تصریح کرد: این آرم‌ها به خبرنگارانی که فعالیتشان به عنوان خبرنگار محرز شده، تعلق می‌گیرد و طبیعی است که مسئولیت انتخاب آن، با مدیران رسانه باشد زیرا هرکس صلاح مملکت خودش را بهتر می‌داند.

کد خبر 4622438 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح ترافیک آرم طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت

زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.

به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید/ ارسال پیامک تعداد روز‌های اشتغال به بیمه‌شدگان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ارسال پیامک‌های پیشگیرانه دادگستری برای ۱۲۴ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری
  • ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی
  • مدیریت‌ شهری از ظرفیت رسانه برای معرفی «پنجاه‌بدر» استفاده کند
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین