Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@16:29:24 GMT

400 واحد مسکن مهر آبادان برق غیر مجاز دارند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۹۲۶۲

400 واحد مسکن مهر آبادان برق غیر مجاز دارند

آبادان - ایرنا -رئیس اداره برق آبادان با بیان اینکه 400 واحد مسکن مهر این شهرستان از برق غیر مجاز استفاده می کنند از مالکان این واحدهای مسکونی خواست برای دریافت اشتراک قانونی همچنین جلوگیری از قطع برق به این اداره مراجعه کنند.

احسان ثابتی سه شنبه در گفت وگو با ایرنا همچنین بیان داشت:کارگاه های فعال در زمینه احداث واحدهای مسکن مهر آبادان پنج میلیارد ریال بدهی برق دارند که اقدامی برای پرداخت بدهی خود نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای اجرای طرح های توسعه شبکه برق در سایت مسکن مهر آبادان 130 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که اداره برق به تنهایی قادر به تامین این میزان اعتبار نیست.
ثابتی با بیان اینکه تاکنون 7.5 کیلومتر شبکه برق و 81 دستگاه ترانس برق در سایت مسکن مهر آبادان اجرا و نصب شده است افزود:برای توسعه شبکه برق این منطقه نیاز به 46 دستگاه ترانس جدید برق است.
به گزارش ایرنا سایت مسکن مهر آبادان با پنج هزار واحد مسکونی، از بزرگترین سایت های مسکن مهر کشور به شمار می رود که حدود 2 هزار واحد آن تاکنون به متقاضیان واگذار شده است.
2 هزار و 300 واحد مسکن مهر این شهرستان همچنان از نظر زیر ساخت در بلاتکلیفی بسر می برند.
مسکن مهر آبادان را می‌ توان از پرماجراترین طرح های چند سال اخیر دانست که بسیاری از واحدهای آن نیمه تمام رها شده و واحدهایی نیز که به متقاضیان واگذار شده با وجود نارضایتی مکرر مالکان اقدامی برای حل مشکلات آنها از سوی دستگاه های اجرایی نشده است.
3015/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد توسعه امور زيربنايي مسكن مهر آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل  این واحد ها با  آورده مردم و با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بسیج سازندگی ساخته شده است.

سهم استان اردبیل از این تعداد مسکن محرومان ۸۰۹ واحد مسکن است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • عملیاتی‌شدن طرح هادی در ۶۹۱ روستای خراسان جنوبی
  • ۱۳ مدرسه در سایت نهضت ملی مسکن خراسان شمالی احداث می‌شود
  • تلاش برای ایجاد زیرساخت‌ها در ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن
  • بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل
  • تحویل ۲۴۰ واحد از پروژه برکت بجنورد به پیمانکار جدید/احداث ۱۳ مدرسه در سایت‌های نهضت ملی
  • اتمام عملیات آماده سازی ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی
  • اتمام مرحله آماده سازی ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی تا شهریور ماه
  • اختصاص زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به مشمولان در آبادان
  • آماده سازی همه ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن تا شهریور انجام شود