Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق منچسترسیتی در مورد دو فینال تمام اروپایی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا شوخی کرد.

طرفداری- روبرتو مانچینی می‌گوید حالا که انگلستان تصمیم به خروج از اتحادیه اروپا گرفته‌ است، تیم‌های لیگ برتری بر مسابقات اروپایی حاکم شده‌اند!

به گزارش سایت گل، لیورپول و تاتنهام در تاریخ ۱۱ خرداد، در مادرید برگزار کننده فینال لیگ قهرمانان خواهند بود؛ در حالی که آرسنال و چلسی به عنوان فینالیست‌های لیگ اروپا، در روز ۸ خرداد در باکو مقابل هم قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانچینی در مورد فینال‌های تمام انگلیسی اروپا، با لبخندی بر لب گفت:

یعنی چه؟ آن‌ها خواستار ترک اروپا هستند و در فینال‌های اروپایی بازی می‌کنند! تیم‌های انگلیسی قدرتمند هستند. آن‌ها درآمدهای اقتصادی بالایی دارند؛ بسیار بیشتر از تیم‌های ایتالیایی. آن‌ها می‌توانند مبلغ بالایی سرمایه گزاری کنند. بدیهی است که تیم‌های بزرگی همراه با بازیکنان بزرگی دارند. این یکی از دلایل (فینال‌های تمام انگلیسی) است. تیم‌هایی که از لیگ قهرمانان حذف شدند، شاید از نظر فنی قوی‌تر بودند اما زیبایی فوتبال به همین چیزها است. کسی انتظار نداشت این دو تیم انگلیسی به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کنند. 

سرمربی تیم ملی ایتالیا، به شکوفایی نسل جدیدی از بازیکنان آتزوری می‌بالد.

فکر می‌کنم سال خوبی بود. در ابتدای کار، تیم نمایش‌های قاطعانه‌ای نداشت ولی به تدریج خیلی از بازیکنان خوب بازی کردند و خیلی از آن‌ها تا زمان درخشش‌شان نام آشنا نبودند. این خبر خوبی برای ما است. ایتالیا همیشه بازیکنان خوبی داشته است. در تمامی جام‌هایی که ما را تیمی مدعی نمی‌دانستند، به قهرمانی رسیدیم. فکر نمی‌کنم مدعی باشیم ولی به نظرم تیم قدرتمندی داریم که در یک جام ملت‌های مهم بازی خواهد کرد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان قهرمانی اروپا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، میلان در اولین فینال لیگ جوانان یوفا، رقابتی شبیه به لیگ قهرمانان اروپا در رده جوانان، با نتیجه 3-0 مغلوب المپیاکوس شد.

میلان صعودی تاریخی را تجربه کرده بود چراکه  با حذف تیم‌های براگا، رئال مادرید و پورتو به مرحله فینال صعود کرده بود. با این وجود فرم ایده‌آل این تیم در فینال تکرار نشد و تنها طی 6 دقیقه سه گل دریافت کردند تا از دستیابی به جام بازبماند.

تیم ایتالیایی در نیمه اول دروازه‌اش را بسته نگه داشته و دو تیم در بازی متعادل به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم طی فرصتی کوتاه، قهرمانی به نام تیم یونانی شد.

ابتدا در دقیقه 60 موزاکیتیس ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و در کمتر از یک دقیقه دیگر پاپاکانلوس گل دوم را در دقیقه 61 به ثمر رساند. رم که با این دو گل جریان بازی را از دست داده بود سپس در دقیقه 66 روی ضربه آکروباتیک باکولاس سومین گل را دریافت کرد.

شاگردان ایگنازیو آباته تلاش زیادی داشتند تا به بازی برگشته و آن را به تساوی کشاند تا به وقت‌های اضافه بروند اما دفاع تیم یونانی بدون نقص بود تا این بازی را بدون گل خورده پشت سر گذاشته و قهرمانی اروپا را جشن بگیرند.

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»