Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:38:08 GMT

شکوری: بیماری خونی ویلموتس شایعه است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۹۲۸۲

شکوری: بیماری خونی ویلموتس شایعه است

ابراهیم شکوری، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال صبح امروز با حضور در برنامه سلام صبح بخیر بیماری خونی ویلموتس را یک شایعه دانست و گفت چنین چیزی صحت ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، او در مورد روند انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: چند ماه است که درگیر انتخاب سرمربی برای تیم ملی هستیم. بعد از رفتن کارلوس کی روش در این باره مطالعات گسترده ای داشتیم و نقاط ضعف و قوت کار با کی روش را بررسی کردیم و اینکه کجاهای کار ایراد داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی برای رسیدن به یک نتیجه خوب نظرات مردم را هم گرفتیم. (اینجا بود که مجری برنامه سلام صبح بخیر وارد بحث شد و گفت به نظر می رسد که مردم به ادامه حضور کارلوس کی روش در تیم ملی راضی بودند!) ابراهیم شکوری این چنین حرف هایش را ادامه داد: بله مردم از نتایج تیم ملی در جام جهانی راضی بودند اما یک سری هم هستند که می گویند تیم ملی باید در فاز تهاجمی هم ارایه گر بازی های خوبی باشد. ما شاخصه های زیادی برای انتخاب سرمربی تیم ملی داشتیم و یکی از آنها همان طور که اشاره کردم سبک بازی ای است که مردم دوست دارند. در نهایت با بررسی فاکتورهایی که مد نظر داشتیم به مارک ویلموتس رسیدیم که به نظر من اگر قرارداد او نهایی شود می تواند به تیم ملی و فوتبال ایران کمک کند.

 

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه آیا زیدان و مورینیو جز گزینه های مربیگری تیم ملی بودند؟ گفت: این بحث ها توسط مازیار ناظمی مطرح شد که از دوستان خوب ما هستند. واقعیت این است که دستمزد مربیانی چون زیدان بالاست و منطقی نیست ما در چنین فضاهایی حرکت کنیم. هم چنین مورینیو. اینها جز مربیان شاخص فوتبال جهان بشمار می روند و با توجه به توان مالی و شرایط اقتصادی کشور نمی توانیم دست به چنین انتخاب هایی بزنیم. زیدان دستمزدی نزدیک به 26 میلیون دلار در یک فصل دارد. رفتن به این سمت و سو منطقی نبود.

 

ابراهیم شکوری در پاسخ به این سوال که مبلغ قرارداد مارک ولیموتس چقدر است؟ گفت: مبلغ قرارداد این مربی محرمانه است و اگر ایشان رضایت به افشای آن داشته باشند ما این کار را انجام خواهیم داد. ما در خصوص زمان و  هم چنین مبلغ قرارداد به توافق دست پیدا کردیم اما هم چنان مذاکرات بر سر برخی از جزییات از جمله مدت زمان حضور وی در کشور ادامه دارد و زمانی می توانیم حضور مارک را در تیم ملی قطعی بدانیم که امضای قرارداد صورت گیرد. در خصوص شایعه بیماری او که در برخی رسانه ها مطرح شده باید بگویم من برای اولین بار است که چنین چیزی را می شنوم. این خبر یک شایعه است و بهتر است در این باره صحبت نکنیم. هر بازیکن و مربی خارجی که وارد کشور می شود یک سری آزمایشات پزشکی انجام می دهند و نگرانی در این باره وجود ندارد.

 

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در پایان در خصوص حضور مارک ویلموتس در ایران در حالی که هنوز قرارداد او نهایی نشده بود، گفت: مارک در بازدیدی که از ایران داشت به نقطه نظرات جدیدی در مورد ایران و فوتبال ایران رسید، به این خاطر که همواره در مورد کشور ما تبلیغات منفی و ناجوانمردانه ای در آنسوی مرزها وجود دارد. ما جاهای دیدنی شهر را به او نشان دادیم. هم چنین با مردم برخوردهایی داشت و از امکانات کمپ تیم های ملی و استادیوم آزادی بازدید کرد. نقطه نظر او برای کار در تیم ملی مثبت است و بعد از بازدید از شهر تهران وهم چنین امکانات کمپ تیم های ملی برای کار در تیم ملی راغب شد. او در شرایطی به تهران آمد که هنوز قرارداد خود را امضاء نکرده است و این یک کار اخلاقی و حرفه ای بود. او به قدری از شهر تهران رضایت داشت که به نظر من ممکن است حتی در آینده خانواده خود را به تهران بیاورد. امیدوارم در نهایت یک قرارداد حرفه ای با او امضاء کنیم که دراین صورت من شک ندارم مارک مربی ای است که می تواند به فوتبال ایران کمک کند.

فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد

فیروز شکوری مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری استان واریز شد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۶ هزار میلیارد ریال از سوی امور مالیاتی به شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت و چهار هزار میلیارد ریال نیز بابت یک درصد بهداشت به خزانه واریز شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان درآمد مالیاتی را منبعی پایدار و سالم برای تامین هزینه ها عنوان کرد و افزود: علاوه بر این موارد، مالیات، کارکرد تنظیم‌گری در بازار را نیز دارد.

شکوری با بیان اینکه یکی از سیاست های دولت سیزدهم تمرکز جدی بر مالیات است،‌گفت: در این راستا تلاش دولت ایجاد یک نظام مالیاتی موفق و عادلانه است تا این مهم در رفاه عمومی و عمران و آبادانی کشور تاثیرگذار باشد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان به لزوم نهادینه کردن فرهنگ مالیاتی تاکید کرد و افزود: وقتی پرداخت مالیات در جامعه نهادینه شود، پاسخگویی نهادهای اجرایی نیز در خصوص هزینه کرد منابع افزایش می یابد.

شکوری اظهار کرد: هزینه کرد مالیات در عمران و آبادانی شهرها و روستاها موجب فرهنگ سازی و تشویق و ترغیب مردم به پرداخت به موقع مالیات می شود.

وی گفت: بیش از ۹۵ درصد از درآمدهای استان از طریق مالیات تامین می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج