Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@13:42:06 GMT

علت شرم کیم جونگ اون در اولین دیدار با ترامپ چه بود؟

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۹۲۹۰

علت شرم کیم جونگ اون در اولین دیدار با ترامپ چه بود؟

دستیار سابق رئیس‌جمهور کره جنوبی درباره علت عصبی شدن کیم جونگ اون قبل از اولین اجلاس با دونالد ترامپ توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک، دستیار سابق مون جائه این، رئیس جمهور کره جنوبی گفت: علت اینکه کیم جونگ اون قبل از اولین اجلاس سران با دونالد ترامپ در سنگاپور در ماه ژوئن ۲۰۱۸ عصبی بود به این خاطر بوده است که شرم داشته چرا به قدر کافی به زبان انگلیسی تسلط ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از نشریه تایمز کره، "کیم جونگ اون" در این مورد با "مون جائه این" در طی نشست بین کره‌ای در مرز بین کره شمالی و کره جنوبی در تاریخ ۲۷ آوریل صحبت کرده بود.

رهبر کره شمالی همچنین گفته بود زبان آلمانی را بهتر از انگلیسی صحبت می‌کند.

سران کره شمالی و آمریکا پس از کش و قوس‌های فراوان برای نخستین بار در خردادماه سال گذشته با هم به گفتگو نشستند. این اولین باری بود که یک رئیس‌جمهور آمریکا در زمان حضور در کاخ سفید با رهبر کره شمالی دیدار می‌کرد. روسای جمهور قبلی آمریکا حاضر به انجام این کار نشده بودند.

از این رو، بسیاری از تحلیلگران این دیدار را به ویژه با توجه به هسته‌ای شدن کره شمالی، یک پیروزی بزرگ برای این کشور و مذاکره آن با آمریکا را نیز «مذاکره‌ای از موضع قدرت» می‌دانند.

اکنون پس از دومین دیدار رسمی دونالد ترامپ و کیم جونگ اون در ویتنام بسیاری از ناظران سیاسی با اشاره به اقدامات و تحرکات و اظهارات اخیر دو کشور بر این باورند که علی‌رغم ادعای رئیس‌جمهور و مقامات ارشد آمریکا مذاکرات بین دو کشور به بن‌بست رسیده و کره شمالی بدون لغو کامل تحریم‌های آمریکا دست به خلع سلاح هسته‌ای خود نخواهد زد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: فرارو

کلیدواژه: کیم جونگ اون ترامپ کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرآنلاین «کیم یو جونگ» معاون اداره مدیریت کمیته مرکزی حزب کارگر کره شمالی و خواهر کیم جونگ اون، رهبر این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دلیل اینکه تنش‌ها در منطقه مانند یک شمع روشن می‌سوزد، از مانورهای نظامی هفتگی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی که علیه ما انجام می‌شود، کاملا مشخص است. در سال جاری میلادی، آمریکا و متحدانش بیش از ۸۰ رزمایش برگزار کرده‌اند و کره جنوبی نیز بیش از ۶۰ رزمایش انجام داده است.»

به نقل از ایسنا وی افزود: «ما به تقویت و توانمندسازی ظرفیت‌های ارتش برای دفاع از حق حاکمیت و امنیتی خود و همچنین صلح در منطقه ادامه خواهیم داد.»

خواهر کیم جونگ اون خاطرنشان کرد: «اگر آمریکا به قدرت نمایی خود ادامه دهد، علیه ما اقدام کند و امنیت کره شمالی را تهدید کند، امنیت واشنگتن و متحدانش به شدت در خطر می‌افتد.

وی همچنین افزود یکسری رزمایش از سوی آمریکا و متحدانش با هدف انجام سناریوی حمله اتمی علیه کره شمالی انجام شده است. اگر کره جنوبی به خودش جرات دهد تا از تسلیحات علیه کره شمالی استفاده کند، به یکباره شکست می‌خورد.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898927

دیگر خبرها

  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است