Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@15:57:58 GMT

آخرین وضعیت طرح ترافیک برای خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۹۳۰۰

آخرین وضعیت طرح ترافیک برای خبرنگاران

به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، فرهاد خوانساری در خصوص اینکه گفته می‌شود پرونده طرح ترافیک خبرنگاران بسته شده اما هنوز پیامکی برای اهالی رسانه ارسال نشده است، اظهار داشت: اصل این خبر درست نیست. این هفته بررسی پرونده‌های اهالی رسانه برای گرفتن طرح ترافیک تمام می‌شود و ما تلاش می‌کنیم وقفه‌ای بین اعتبار طرح ترافیک سال ۹۷ و ارائه کارت‌های طرح ترافیک سال ۹۸ ایجاد نشود و زودتر این موضوع را تعیین تکلیف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تأکید کرد: در جلسه امروز کارگروه بررسی مدارک، نحوه اطلاع‌رسانی به خبرنگارانی که مشمول گرفتن طرح ترافیک می‌شوند، مشخص می‌شود. سال گذشته از طریق پیامک، این اطلاع‌رسانی انجام شد اما هنوز برای امسال تصمیمی نگرفتیم و هیچ پیامکی تاکنون به کسی ارسال نشده است.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک افزود: آرم‌های طرح ترافیک به رسانه تعلق نمی‌گیرد بلکه متعلق به خبرنگاران است اما در رسانه‌هایی که متقاضیان بیش از سهمیه تعیین شده هستند، مسئولیت توزیع با مدیران مسئول است تا اولویت‌ها را با توجه به اشرافی که بر فعالیت خبرنگاران دارند، توزیع کنند.

خوانساری تصریح کرد: این آرم‌ها به خبرنگارانی که فعالیتشان به عنوان خبرنگار محرز شده، تعلق می‌گیرد و طبیعی است که مسئولیت انتخاب آن، با مدیران رسانه باشد زیرا هرکس صلاح مملکت خودش را بهتر می‌داند. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، آزاد راه شیراز-اصفهان، به طول ۲۱۲ کیلومتر طولانی‌ترین آزاد راه کشور است که در سفر دوم رییس جمهور به فارس به بهره برداری رسید، اما نبود دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت در این آزاد راه موجب تصادفات بسیاری شده است.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای فارس به این آزاد راه رفته و موضوع را پی گیری کرده است.

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار پنجم اردیبهشت/حذف«زوج و فرد»در طرح جدید ترافیک
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت