Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس مسعود مختاری که در جمع اصحاب رسانه در برنامه ای که به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شده بود در پاسخ به سوالی که دلیل اهمیت و تقویت روابط عمومی در سبک مدیریتی شما چیست، گفت: روابط عمومی آینه تمام قد سازمان در نگاه شهروندان است و اگر مدیری به دنبال شفافیت باشد حتما در تقویت روابط عمومی خود می کوشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام اتفاقاتی را که در یک سازمان در ابعاد رویدادها یا عملکرد و اقدامات حادث می شود را اگر روابط عمومی منعکس نگرداند و افکار عمومی از روند فعالیت ها آگاهی نیابند، بهره وری و اثری که باید در سطح افکار عمومی و ذهنیت شهروندان درباره خدمات ایجاد شود رضایت بخش نخواهد بود و هزینه ها مطلوبیت نهایی خود را از دست می دهند.

شهردار قدس تصریح کرد: اگر مدیری دنبال شفافیت نباشد روابط عمومی تنبل و کاهلی نیز خواهد داشت اما چون شفافیت انتخاب و راهبرد کلان ما در اجرای امور است تقویت روابط عمومی همواره در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نحوه ارتباط و اطلاع رسانی یک سازمان به شهروندان انعکاس دهنده نگرشی است که به عملکرد خود دارد سازمانی که ساعی است سعی می کند تلاش خود را به گوش مخاطبش برساند و در این راه از همه ابزار های ارتباطی نیز استفاده خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه بهره وری روابط عمومی برنا شفافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای از دستور جمع‌آوری فراورده مکمل تقویتی رشد موی PHYTO خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام این خبر، از مردم خواست در صورت مشاهده این فرآورده در سطح عرضه که براساس اعلام معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان فاقد مجوز می‌باشد، از خرید آن خودداری نموده و در صورت مشاهده، موضوع را با معاونت های غذا و دارو مطرح کنند تا نسبت به جمع آوری آن اقدام لازم مقتضی به عمل آید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899537

دیگر خبرها

  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین