Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@18:16:06 GMT

درخشش دانشگاهیان ملایر در بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۹۴۳۶

درخشش دانشگاهیان ملایر در بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ پس از برگزاری مرحله سراسری آزمون معارفی هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، برگزیدگان این بخش مشخص شدند که در این میان اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی ملایر موفق به کسب شش مقام اول، سه مقام دوم و دو مقام سوم شدند.
بنابر این گزارش، در بخش اساتید، رضا مهدیان‌فر و حسنعلی نورزی رتبه اول و سوم رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن، مرضیه زالی موفق به کسب رتبه اول در رشته آشنایی با سیره معصومین(ع) و حمید شریفی موفق به کسب رتبه اول در رشته آشنایی با نهج‌البلاغه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش کارکنان، زهرا انتظاری، مهدی غیاثوند و مریم عباسی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول، دوم و سوم در رشته سبک زندگی ایرانی و اسلامی و محمد جوکار حائز رتبه اول در رشته آشنایی با سیره معصومین(ع) شدند.
در بخش دانشجویان نیز لیلا زنگنه در رشته آشنایی با صحیفه سجادیه و سودابه طهماسبی در رشته سبک زندگی ایرانی و اسلامی حائز رتبه دوم شدند. همچنین در بخش خانواده کارکنان و اساتید نیز لیلا صحرایی در رشته سبک زندگی ایرانی و اسلامی حائز رتبه اول شد.
یادآور می‌شود، معرفی دانشجویان برتر در هر رشته به معنی راهیابی آنها به مرحله سراسری نیست و جهت معرفی نفرات راه‌یافته به مرحله سراسری، آزمون جدیدی از نفرات برتر هر رشته که توسط معاونت فرهنگی دانشگاه اعلام می‌شود برگزار خواهد شد و از بین آن‌ها، سه نفر به مرحله ملی معرفی خواهند شد و عدم شرکت در این مرحله به منزله انصراف از حضور در مرحله سراسری خواهد بود.
محمد جوکار
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: اعلام نتایج بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم دانشکده علوم قرآنی ملایر ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محسن مرادی مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق برگزیده سوم هفتمین جشنواره سراسری مدرسه عشق شد.
مرادی هدیه خود را به روح بلند شهید القدس لرستانی سیدعباس صالحی روزبهانی تقدیم کرد.
مستندهنگامه‌ی باران روایتی از تلاش‌های جهادی جوانی ست که بهمراه دوستانش در تلاش است که مشکلات محله اش را رفع کند و مهمترین دغدغه او این روز‌ها سنددارکردن خانه‌های محله اش می‌باشد.
گفتنی است بیش از ۷۵هزار اثر در ۶بخش هنری با محور‌های امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی و غزه از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • لشکر تک نفره اسماعیل‌نژاد و یک درخشش دیگر
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟