Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@01:52:38 GMT

از جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) تا شکوه هنر ایرانی- اسلامی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۹۴۷۹

از جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) تا شکوه هنر ایرانی- اسلامی

در نوبت عکس امروز سه شنبه، 31 اردیبهشت برخی از رخدادهای خبری ایران و جهان به تصویر کشیده شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این نوبت عکس، شکوه هنر ایرانی اسلامی در اردبیل، آئین بیدارکردن مؤمنین در سحرهای رمضان،دشت شقایق‌های سرخ در خراسان شمالی و چندین تصویر دیگر به نمایش درآمده است.   جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) در هیئت احرار الحسین طبیعت زیبای بهشت لردگان آئین بیدارکردن مؤمنین در سحرهای رمضان- فلسطین افطار روزه داران فلسطینی نوار غزه، در کنار خانه های تخریب شده‌ شان سفره‌های افطاری در پارک های تهران شوق کودکان در نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد باغ دولت آباد یزد دشت شقایق‌های سرخ در خراسان شمالی دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر تصویری زیبا از معدن سنگ‌آهن کوه وال‌ بک در استرالیا لیگ دوچرخه سواری آقایان - مجموعه ورزشی آزادی تهران شکوه هنر ایرانی اسلامی- بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: عکس خبری نوبت عکس رویدادهای هنری سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» به‌همت دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در گالری جریان یزد واقع در میدان قرآن آماده بازدید است.

مینا خداپرست دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد «روایتی از هفت وادی عشق عطار نیشابوری» و «حکایت انا الحق» منصور حلاج را در قالب نمایشگاه هنر مفهومی به تصویر آورده و مخاطب به موازات اندیشه هنرمند به تجربه منحصر به فرد خود می‌رسد.

مجموعه آثار بر روی بستر‌هایی به رنگ سیاه و سفید که نشانگر جهان تضادهاست، در کادر مربع و دایره‌های آینه‌وار که نماد از درونیات انسان است به تصویر درآمده و مخاطب در این آیین‌ها خویشتن را مشاهده می‌کند.

در حاشیه این نمایشگاه، ویدئوی آرتی که در راستای موقعیت کنونی انسان در این جهان که با تضاد‌های گوناگونی از تعاریف مختلف در باب مفاهیم زیستی و چرایی زیستن مواجه است به بیانی کوتاه از ادراک شخصی پرداخته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • اجرای نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال با ۵۸۴ هزار دز
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم