Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@05:41:43 GMT

مهاجرت کره جنوبی از ویندوز به لینوکس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۹۷۱۰

مهاجرت کره جنوبی از ویندوز به لینوکس

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، وزارت کشور و امنیت کره جنوبی اعلام کرده سیستم عامل رایانه‌های دولتی از ویندوز به لینوکس تغییر می‌کند. دلیل این اقدام نیز کاهش هزینه‌ها و وابستگی به یک سیستم عامل است.

این وزارتخانه لینوکس را روی دستگاه‌های پی سی خود آزمایش می‌کند و در صورت نبود مشکلات امنیتی یا همخوانی، به طور وسیع‌تر از آن استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مشخص نیست دولت کره جنوبی از کدام بخش لینوکس استفاده می‌کند و هیچ زمانبندی دقیقی برای این تغییر اعلام نشده است. البته چنین تغییری چندان عجیب نیست. پشتیبانی رایگان از ویندوز ۷ در ژانویه ۲۰۲۰ میلادی تمام می‌شود و این امر برای دولت‌ها پر هزینه خواهد بود.

کره جنوبی مجبور خواهد بود پس از ۲۰۲۳ میلادی از ویندوزهای جدیدتر استفاده کند. هرچند با استفاده از سیستم لینوکس هزینه‌های استفاده همچنان باقی می‌ماند اما حجم آن کمتر خواهد بود.

به هرحال در صورت چنین تغییری، مایکروسافت چندان خوشحال نخواهد بود. اما این خبر مانند یک دهه قبل این شرکت را نگران نمی‌کند. در حال حاضر مایکروسافت بیشتر از فروش نسخه‌های ویندوز به خدمات ابر علاقمند است.

انتهای پیام/

178 / 159 کره جنوبی لینوکس ویندوز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کره جنوبی لینوکس ویندوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس

تصویری جدید از سارا خادم الشریعه روی جلد یک مجله منتشر شده است.

طرفداری | تصویر سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی روی نسخه اسپانیایی وجله وگ آمریکا قرار گرفت.

سارا خادم الشریعه پس از کش و قوس‌های فراوان، تصمیم گرفت به اسپانیا مهاجرت کند و حالا تصویر شطرنج‌باز ایرانی، روی جلد یک مجله قرار گرفته است.

وُگ یک مجله ماهانه مد و سبک زندگی آمریکایی است که موضوعات زیادی از جمله مد، زیبایی، فرهنگ و زندگی را پوشش می‌دهد. وُگ ابتدا در سال ۱۸۹۲ در نیویورک سیتی به عنوان روزنامه هفتگی شروع به کار کرد، قبل از این که سال‌ها بعد به ماهنامه تبدیل شود. در حال حاضر، ۲۶ نسخه بین‌المللی از مجله وجود دارد.

تصویر سارا خادم الشریعه روی جلد نسخه اسپانیایی این مجله قرار گرفته است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • ۸۰۰ هزار مهاجرت به استان‌های شمالی کشور طی دو سال اخیر
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • مهاجرت معکوس در گرو رفع مشکل روستائیان
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • پوران درخشنده: «عشق» را باید خارج از ایران ساخت
  • سیاره مشتری چه زمانی شروع به حرکت در منظومه شمسی کرده است؟
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • تحصیل در خارج از کشور، مطمئن‌ترین روش مهاجرت