Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@15:00:12 GMT

بارش ها در گلپایگان 216 درصد بیش تر از پارسال است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۹۸۳۱

بارش ها در گلپایگان 216 درصد بیش تر از پارسال است

بارش ها در گلپایگان 216 درصد بیش تر از پارسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اصفهان خشکسالی درصد بارش گلپایگان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است

فرماندار گلپایگان گفت: اگر به سرمایه‌گذار بخش خصوصی اعتماد نکنیم قطعاً اقتصاد رشد نخواهد کرد، بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری را در شهرستان تسهیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمدرضا عسگریان، امروز- چهارشنبه هشتم فروردین‌ماه- در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده است، اظهار کرد: کاهش نرخ تورم مطالبه به‌حق مردم است، سال گذشته دولت توانست تورم ۵۴ درصدی را به ۳۰ درصد برساند.

وی با اشاره به رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری در سال گذشته، افزود: باید تلاش کنیم تا در سال‌جاری نرخ بیکاری در شهرستان به حد نرمال برسد.

فرماندار گلپایگان با اشاره به شعار سال که رهبر انقلاب آن را «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند، افزود: حضور و مشارکت مردم در اقتصاد، ضامن جهش تولید می‌شود.

عسگریان ادامه داد: اگر به سرمایه‌گذار بخش خصوصی اعتماد نکنیم قطعاً اقتصاد رشد نخواهد کرد، بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری را در شهرستان تسهیل کنیم.

وی با بیان اینکه قانون باید به نفع منافع مردم خم شود، افزود: تولید باید به صورت جهشی افزایش پیدا کند تا اشتغالزایی، صادرات و تراز تجاری هم روند افزایشی داشته باشد.

فرماندار گلپایگان تاکید کرد: تمام دستگاه‌ها با سرمایه‌گذاران همکاری لازم را انجام دهند تا شعار سال در عمل اجرایی شود.

عسگریان با تاکید بر تکریم مردم و جلب رضایتمندی ارباب رجوع از سوی دستگاه‌های اداری گلپایگان، گفت: پیگیری حل مشکلات شهرستان اولویت کاری مسئولان باشد.

وی با تاکید بر اینکه تمام اقدامات مسئولان شهرستان باید پیوست فرهنگی و رسانه‌ای داشته باشد، گفت: امید می‌رود با اقدامات شایسته و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، قدمی برای رفاه، آسایش و ارتقا وضعیت معیشتی مردم برداریم.

جهش تولید بدون مشارکت مردم و بخش خصوصی امکان پذیر نیست

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی، امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به شعار سال بر مبنای «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهار کرد: در بخش‌های مختلف کشور باید مردم ورود کنند تا اقتصادی درون‌زا و برون‌نگر داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان در تصمیم‌گیری‌ها، رفاه و آسایش مردم را مورد توجه قرار دهند، اضافه کرد: جامعه باید به سمتی هدایت شود که یاد خداوند ملاک عمل قرار گیرد.

امام‌جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه جهش تولید بدون مشارکت مردم و بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست، افزود: پیچ‌وخم‌های اداری موجب فرار سرمایه‌گذار می‌شود بنابراین قانون باید به نفع مردم و سرمایه‌گذار باشد.

ستاد تنظیم بازار شهرستان در چارچوب قانون عمل کند

سیدمسعود خاتمی، نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سال گذشته قرار بود تورم مهار شود، اما عملی نشد و اکنون مردم در معیشت دچار مشکل هستند، اظهار کرد: اگر وزارتخانه‌ها و ستاد تنظیم بازار به وظیفه خود عمل می‌کردند، قیمت کالاها کنترل می‌شد.

وی گفت: اگر دریافت مالیات از خانه‌های خالی اعمال شده بود، اکنون با تورم قیمت مسکن مواجه نبودیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اوضاع کشور خوب نیست و مردم در معیشت مشکل دارند، افزود: کالابرگ الکترونیکی در گلپایگان نیز به خوبی اجرایی نشد تا روی سبد خرید مردم تأثیر گذارد.

خاتمی با بیان اینکه مافیایی در کار است که قیمت خودرو در کشور بی‌رویه افزایش دارد، گفت: امید می‌رود ستاد تنظیم بازار گلپایگان در چارچوب قانون عمل کند.

وی با تاکید بر این که تقریباً موافقت کلی برای تأسیس دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان گرفته شده است، تصریح کرد: پروژه فاضلاب شهرستان اعتبار آن جذب، و بانک عامل آن نیز مشخص شده است.

کد خبر 739571

دیگر خبرها

  • آموزش قرآن در مسجد جامع شهر گوگد گلپایگان
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • ◄ تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر / ثبت بیش از سه میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در راه های استان تهران
  • کاهش شمار جان باختگان و مصدومان تصادفات در راه‌های استان تهران
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • ۶۷۴ هزار خودرو وارد خراسان رضوی شد
  • ورود بیش از ۶۷۴ هزار خودرو به خراسان رضوی
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است
  • ثبت میانگین ۲۷۰ میلی متر بارش در استان همدان 
  • از افزایش ۱۵ درصدی بارش‌ها تا دوباره جان گرفتن سد اکباتان همدان