Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@17:28:01 GMT

ترامپ به جو بایدن تاخت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۹۹۶۹

ترامپ به جو بایدن تاخت

رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان گردهمایی مردمی در پنسیلوانیا با انتقاد از کمپین انتخاباتی جو بایدن، تاکید کرد رهبران کشورهای خارجی تمایل دارند تا معاون سابق رئیس‌جمهوری آمریکا به کاخ سفید راه پیدا کند تا از او امتیاز بگیرند.

 دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا دوشنبه حین انتقاد از سیاست‌های گذشته کشورش در حوزه تجارت به جو بایدن، معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا تاخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ گفت: او اعلام کرده است که برای ریاست جمهوری نامزد می‌شود و گفته است که دلیل کارش این است که رهبران خارجی از او خواسته‌اند و به او التماس کرده‌اند که این کار را بکند. قطعا. کشورهای خارجی این را خیلی بهتر دوست دارند. این چیزی است که آنها می‌خواهند. آنها بایدن را می‌خواهند تا بتوانند سالی ۵۰۰ میلیارد دلار بیشتر به دست آورند و از ایالات متحده سوء استفاده کنند.

نشریه پولیتیکو ماه مارس گزارش داد، رهبران خارجی در جریان تماس با جو بایدن از او پرسیده‌اند که آیا نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا می‌شود یا خیر و به این معاون سابق اوباما گفتند که او می‌تواند ائتلاف‌هایی که در دوران ترامپ به مخاطره افتاده است دوباره احیا کنند.

از زمانی که بایدن وارد این رقابت شده است، در تیررس انتقادات ترامپ قرار گرفته است. او همچنین مکررا در پیام‌های توییتری پیش‌بینی می‌کند که بایدن در نهایت نامزد دموکرات‌ها شود. ایالات پنسیلوانیا برای انتخابات 2020 اهمیت دارد. ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ در این ایالت به سختی پیروز شد اما نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد بایدن ۵۳ درصد رای و ترامپ ۴۲ درصد رای در این ایالت به دست می‌آورد.  

رئیس‌جمهوری آمریکا دوشنبه همچنین گفت که شاید کمپین انتخاباتی خودش را در آینده‌ای نزدیک آغاز کند. او افزود: ما چند هفته صبر خواهیم کرد.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید

نظرسنجی جدید شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» نشان می‌دهد که علاقه مردم آمریکا به انتخابات ریاست‌جمهوری آتی به کمترین میزان خود در نزدیک به دو دهه گذشته رسیده است، به طوری که تنها ۶۴ درصد از رای‌دهندگان ثبت‌نام شده علاقه خود را به رای دادن در انتخابات نوامبر آینده اعلام کرده‌اند.

براساس گزارش الیوم السابع، این شبکه در وب سایت خود توضیح داد که نتایج نظرسنجی در مقایسه با نظرسنجی‌های قبلی انجام شده توسط این شبکه در همان دوره قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال‌های ۲۰۰۸ (۷۴%)، ۲۰۱۲ (۶۷%)، ۲۰۱۶ (۶۹%) و ۲۰۲۰ (۷۷%) بوده است.

با توجه به روند رای دهندگان بین انتخاب مجدد جو بایدن، رئیس جمهور فعلی یا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، نتایج نظرسنجی حاکی از برتری ترامپ با اختلاف اندک، ۴۶ درصد در مقایسه با ۴۴ درصد است که نسبت به برتری ۵ امتیازی ترامپ در ژانویه گذشته کاهش یافته است. 

در همین راستا نشریه آمریکایی هیل در تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که آبان امسال برگزار می‌شود، نوشت که این انتخابات مانند سال ۲۰۲۰ مجددا جو بایدن و دونالد ترامپ را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد، با این تفاوت که این بار شرایط متفاوت است و این انتخابات برای مردم آمریکا نتیجه باخت-باخت خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند/ سیاست خارجی، پاشنه آشیل جو بایدن در سال انتخابات شد
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد