Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@23:20:42 GMT

اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت سوم خرداد در شاهرود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۰۰۴

کمیل قندهاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت ولادت امام مجتبی و روز اکرام و سالروز سوم خرداد فتح خرمشهر با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در این ایام اظهار کرد: به مناسبت روز ملی مقاومت برنامه های متنوعی به همت سپاه ناحیه شاهرود و همکاری دستگاه های مختلف در سطح شهرستان شاهرود برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برگزاری مسابقات والیبال نیروهای مسلح شهرستان جام شهدای سوم خرداد و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران با حضور مسئولین شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی از جمله این برنامه هاست.
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: دیدار با ائمه جمعه شهرستان به مناسبت سوم خرداد در روز پنجشنبه دوم خرداد در پنج شهر با حضور فرماندهان حوزه ها مقاومت و پیشکسوتان برگزار می گردد.
وی تصریح کرد: برگزاری شب شعر خاطره و همایش بزرگ رزمندگان سوم خرداد و غبارروبی گلزار مطهر شهدا و تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر اجرا خواهد شد.
قندهاری با اشاره به حضور سازمان یافته در نمازجمعه گفت: پیش از خطبه های این هفته نیز رزمندگان و راویان دفاع مقدس در نمازجمعه های شهرستان به یادآوری حماسه سوم خرداد خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب و با توجه به هجمه های دشمنان توجه به فتح خرمشهر به عنوان فتح ارزش ها بسیار مهم است افزود: باید نسل جوان و نوجوان ما با ارزش های ناب انقلاب و دفاع مقدس آشنا شوند و این بهانه ها در راستای ترویج این فرهنگ ناب باید مورد توجه و دقت قرار گیرد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود برنامه های سوم خرداد فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان به مناسبت فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

 متن پیام فرهاد زیویار به شرح زیر است:

           بسم‌الله الرحمن الرحیم 

وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ (آیه ۶۰ سوره انفال)

دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل شجره طیبه‌ای است که نشان‌دهنده نگاه دوراندیش و حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران به عنوان یکی از نهادهای باصلابت مردمی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه پاسداران در سایه روحیه انقلابی و معنویتی كه از سرچشمه جوشان دل منور و روح مصفای آن امام عزیز پیوسته می‌جوشید و بیش از همه، جوانان رزمنده و خالص سپاه و بسیج را سیراب می‌كرد، توانست در اولین گام اساسی خود نقش تعیین كننده‌ای در دفع تجاوزات ایادی استكبار به کشور عزیزمان ایران اسلامی ایفا كند.

پاسداران جان برکف،در طول همه سال‌های پس از دفاع مقدس نیز به عنوان حافظان امنیت و آسایش، همه ی تهدیدها را به جان خریدند و فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش بر آب ساخته‌اند و به بهای جان خود،نظام مقدس اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب‌ها، در امان نگه داشتند.

کارنامه پرثمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه ی عرصه‌های دفاعی و مقاومت،فرهنگی، اقتصادی،اجتماعی،عمران،آبادانی و محرومیت‌زدایی،نشان‌دهنده جد و جهد این نیروی مردمی برای  تحقق رسالت‌ بزرگی است که از بدو تأسیس بر عهده گرفته و با گذشت این سال‌ها، همچنان بر اجرای دقیق آن‌ تحت زعامت امامین انقلاب اهتمام دارد.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه‌ گذشته همواره به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، در راستای اقتدار، امنيت و توسعه کشور خوش درخشیده است.

وعده صادق و اقدام عزتمندانه و مقتدرانه غیورمردان سپاه در حمله‌ موشکی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ امام راحل(ره)،شهدای گرانقدر و خاصأ شهیدان پاسدار و سید شهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی،سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهی محترم سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و پاسداران شریف و مخلص استان تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش تا آزادسازی قدس شریف،تحت فرماندهی حکیمانه‌ رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) همواره پیروز و سربلند باشید.

 

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • خبر‌هایی از اجرای طرح قرآنی بشرا در شاهرود
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه