Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:21:16 GMT

بازگشت سربازان، برگ برنده ذوب آهن در لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۰۹۲

بازگشت سربازان، برگ برنده ذوب آهن در لیگ قهرمانان

بازگشت سه بازیکن ارزشمند تراکتورسازی به ذوب آهن اتفاق مهمی برای نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود.

به گزارش "ورزش‌سه"، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان و مهدی مهدی‌پور 3 بازیکنی که نیم فصل لیگ هفدهم به عنوان بازیکن سرباز و با قراردادی قرضی از ذوب آهن راهی تراکتورسازی شدند، حالا با پایان خدمت شان باید به تیم سابق برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این خصوص روز گذشته دانیال اسماعیلی فر که گفته می شد تراکتوری ها به دنبال حفظش هستند از هواداران آذربایجانی خداحافظی کرد تا مشخص شود بازگشتش به ذوب آهن قطعی شده است. از سوی دیگر احسان پهلوان ومهدی مهدی پور نیز باید به قراردادشان پایبند باشند و فصل آینده پیراهن ذوب آهن را بپوشند.


بازگشت این 3 بازیکن اتفاقی خوب برای ذوب آهن محسوب می شود. تیمی که به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده باید برای رسیدن به مراحل پایانی این رقابت ها خودش را تقویت کند و بازگشت این 3 بازیکن سرباز اولین گام در این راستا است که می تواند کمک شایانی به ذوبی ها انجام دهد.


از سوی دیگر محمدرضا خلعتبری مهاجم مصدوم ذوب آهن نیز به ترکیب این تیم برمی گردد و جذب ستاره های جدید هم می تواند باعث قدرتمندتر شدن تیم اصفهانی در فصل آینده شود.

ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان آسیا مهدی مهدی پور تراکتورسازی تبریز احسان پهلوان دانیال اسماعیلی فر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان آسیا مهدی مهدی پور تراکتورسازی تبریز احسان پهلوان دانیال اسماعیلی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟

چند بازیکن تیم پرسپولیس به صراحت در مصاحبه‌های اخیر خود از شرایط مالی باشگاه گلایه و این طور عنوان کردند اگر شرایط به همین‌گونه باشد در پایان فصل قرارداد خود را تمدید نخواهند کرد.

به گزارش مشرق، یکی از بازیکنانی که در هفته‌های اخیر از شرایط مالی باشگاه پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد و حتی نوید رفتن داد مهدی ترابی بود.

حضور مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در مراسم ختم همسر زنوزی مالک باشگاه تراکتور شائبه‌ای را در فضای مجازی به وجود آورده که این دو بازیکن برای فصل آینده راهی تیم تراکتور خواهند شد.

البته تنها مهدی ترابی نبود که از باشگاه به خاطر شرایط مالی‌اش گله کرد؛ امید عالیشاه هم در این باره مصاحبه‌ای داشته است.

در این کش و قوس علی پروین مصاحبه کرد و گفت: در مورد آینده بازیکنان باید فصل تمام بشود و هرکس دلش می‌خواهد و این پیراهن را دوست دارد قرارداد امضا کند و هرکس دوست ندارد خداحافظ! زوری نمی‌توانید بازیکن را نگه دارید.

احتمالا از مخاطبان این صحبت‌های علی پروین دو پرسپولیسی نام‌برده هستند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • اگر می‌‎خواهید برنده باشید، باید به رئال بیایید!
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد