Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@09:02:44 GMT

حمایت مؤسسه دارالایتام مهدیه از ۱۴۰۰ یتیم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۱۲۳

حمایت مؤسسه دارالایتام مهدیه از ۱۴۰۰ یتیم

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه همدان در دیدار با اعضای دارالایتام مهدیه همدان، با اشاره به خدمات آیت‌الله شهید مدنی در بنا کردن این خیریه یادآور شد: امیدواریم همه ما بتوانیم در مسیر این بزرگواران حرکت کنیم و آن را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شهید مدنی نه‌تنها خود بلکه نام ایشان هم دارای برکات فراوانی است و این مؤسسه و دیگر مؤسساتی که توسط شهید مدنی ایجادشده، همه و همه از برکات این شهید عزیز است.
شعبانی‌موثقی بابیان اینکه رسیدگی به ایتام و محرومان از توصیه‌های مهم قرآنی است، اظهار کرد: در قرآن توجه و سفارش به هیچ قشری به‌اندازه ایتام وجود ندارد و این از اهمیت این کار حکایت دارد. حضرت علی(ع) نیز در آخرین وصیت خود به رسیدگی به ایتام اشاره داشتند و این نشان می‌دهند مسئله ایتام از منظر اسلام بسیار مهم است.
وی حمایت از 1400 یتیم توسط مؤسسه مهدیه را کاری عظیم عنوان کرد و گفت: این مؤسسه به‌خوبی به آخرین توصیه امیرالمؤمنین(ع) توجه داشته و در این مسیر گام برداشته است.
وی با تشکر از اقدامات انجام‌ شده یادآور شد: یکی از نقاط مثبت شما انجام کار تشکیلاتی است که در آن بسیار موفق هستید و به کمک آن توانسته‌اید در عرصه‌های مختلف ورود کنید و بسیاری از مشکلات را از بین ببرید. همه این خدمات قابل‌تقدیر است و امیدواریم شاهد رشد چشمگیر این مؤسسه باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان دارالایتام حمایت از یتیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام برای شرکت در بیست و چهارمین طرح دوره تخصصی حفظ تخصص قرآن که از سوی مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت (ع) در حال برگزاری است.

این دوره به صورت یکساله و دوساله به همراه آموزش تجوید و مفاهیم قرآن به دو شکل حضوری و غیرحضوری برگزار شده و علاقه‌مندان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۸۸۲۹۶۵ تماس گرفته یا به شماره ۰۹۱۲۷۲۳۴۶۳۶ پیامک ارسال کنند.

پس انجام ثبت‌نام، مصاحبه از متقاضیان همزمان با آغاز تیرماه با حفظ اجزای اعلام شده در آئین‌نامه رسمی این دوره به صورت سراسری در شعب تخصصی استان‌ها صورت گرفته و منتخبان نوجوان دختر و پسر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مرکز تخصصی بانوان تهران، مؤسسه جامعة‌القرآن در تهرانپارس، جنب متروی شهید باقری واقع شده است.

کد خبر 6085511 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • آیا دستمزد پائین کارگران می‌تواند، جوابگوی مسکن، پوشاک و خوراک آنها باشد؟
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند