Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز همزمان با نیمه رمضان ولادت امام حسن مجتبی (ع) تعداد 400 سبد حمایتی توسط خیرین شهرستان قائم‌شهر تهیه و توزیع شد. به گزارش بلاغ، صبح امروز همزمان با نیمه رمضان ولادت امام حسن مجتبی (ع) تعداد 400 سبد حمایتی توسط خیرین شهرستان قائم‌شهر تهیه و توزیع شد.

در این مراسم که با حضور آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، مسوولان شهرستانی و استانی و با حضور خیرین و اهالی منطقه پشت آتش نشانی شهرستان قائم‌شهر برگزار شد علاوه بر اهدا 400 بسته حمایتی به ارزش ریالی حدود 600 میلیون ریال ، دو جهیزیه نیز برای دو زوج نیازمند قائم‌شهری تهیه و اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم ضمن تبریک بمناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: ترویج این فرهنگ زیبا توسط اهالی یک منطقه را باید به فال نیک گرفت و از تلاش خیرین منطقه و بانی این کار تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: کمک به نیازمندان و هم‌نوعان خود امری پسندیده و سفارش شده توسط ائمه است که باید ترویج داده شود تا بتوانیم به یکدیگر کمک کنیم و دردی از نیازمندان جامعه خود کم کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه بندگی و عبادت است و چه خوب که در نیمه‌ی این ماه شاهد این همبستگی بین مردم هستیم که این چنین به فکر کمک به همدیگر هستند.
گفتنی است این رسم حسنه چندین سال است که به همت خیرین و اهالی منطقه پشت آتش نشانی خیابان بابل، پایگاه مقاومت شهید مفتح و زحمات خانواده متقی بعنوان بانی این امر پسندیده در دو نوبت پایان اسفند و نیمه ماه رمضان در شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود.  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک اگرچه در بازی عصر یکشنبه مقابل ذوب‌آهن رقابتی پایاپای با میزبان خود داشت و فاصله زیادی با کسب یک امتیاز نداشت، اما در وقت‌های اضافی نیمه دوم غافلگیر شد و یک شکست تلخ را تجربه کرد.

شاگردان مجتبی حسینی در مسابقه با ذوب‌آهن نمایش نسبتا خوبی داشتند و فرصت‌های مناسبی هم به دست آوردند که به راحتی هدر دادند. با این حال آنها تا ثانیه‌های پایانی تساوی بدون گل را کسب کرده بودند و یک امتیاز در جیب داشتند، اما در وقت‌های اضافی نیمه دوم شکستی عجیب و غیرمنتظره را تجربه کردند.

اراکی‌ها در وقت‌های اضافی نیمه دوم دو گل دریافت کردند و این مسئله برخلاف میل مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم بود. حسینی که تیمش را به خوبی آماده نبرد با ذوب‌آهن کرده بود، در چند دقیقه منتهی به پایان همه چیز را از دست رفته دید و به همین خاطر بعد از بازی در نشست خبری از گل نکردن موقعیت‌های گل توسط بازیکنانش گلایه کرد.

حسینی که سال‌ها به عنوان کاپیتان، مربی و سرمربی در ذوب‌آهن کار کرده و ورزشگاه فولادشهر برایش بسیار خاطره‌انگیز است، علاقه‌داشت در بازی مقابل تیم سابق خود هم امتیاز بگیرد اما در نهایت با افسوس فراوان و ناراحتی فولادشهر را ترک کرد. او حالا تیمش را به اراک برگردانده تا آماده مسابقه با پرسپولیس در جام حذفی کند. نبردی که برای علاقه‌مندان به فوتبال در اراک بسیار جذاب است و می‌تواند حساسیت‌های خاص خود را نیز داشته باشد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید
  • مساعدت ۴ میلیارد تومانی مردم اردبیل به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس
  • اهدا بسته حمایتی ویژه به این خانوار‌ها / واریزی جدید ۶۰۰ هزار تومانی ماهانه برای این دهک‌ها
  • خيرين استان اصفهان ۱۰۴ میلیارد تومان براي آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان كمك كردند