Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:15:48 GMT

جشن گلریزان در گناوه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۱۳۷

جشن گلریزان در گناوه برگزار شد

گناوه- ایرنا- همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) جشن گلریزان در مصلای جمعه گناوه با حضور مسئولان استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل ستاد دیه استان استان بوشهر گفت: کاهش آسیب های اجتماعی یکی از اهداف برپایی جشن گلریزان است و در این ارتباط سعی می کنیم با آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اثرگذار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیداسماعیل موسوی افزود: 11 زندانی از شهرستان گناوه پارسال از زندان آزاد شدند و امسال نیز 10 نفر نیاز به مساعدت و کمک دارند و تلاش خواهیم کرد با کمک ستاد دیه، با رضایت شاکیان و کمک خیران زمینه آزادی آنان را فراهم کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در قرآن کریم در مورد بخشش مال در راه خدا سفارش های فراوانی شده است.
مجید خورشیدی افزود: آزاد کردن زندانیانی که بدلیل جرائم غیرعمد در زندان بسر می برند اجر اخروی و دنیوی دارد.
فرماندار گناوه گفت: خیران این شهرستان در کارهای عام المنفعه زبانزد عام و خاص هستند و با کمک آنان و ستاد دیه پارسال 11 زندانی جرایم غیرعمد از این شهرستان آزاد شدند.
سیدعلی پاک نژاد افزود: انجمن حمایت از خانواده های زندانیان در این شهرستان تشکیل و با کمک خیران و همکاری دادستان فعال شده است.
امام جمعه گناوه گفت: مردم متدین و مومن این شهرستان از قدیم تاکنون در کارهای خداپسندانه بخوبی مشارکت داشته اند.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: انفاق در راه خدا راهی رسیدن به سعادت و تعالی بوده و هیچ کاری برجسته و ارزشمندتر از گره گشایی و خوشحال کردن نیازمندان و محرومان نیست.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گلريزان رمضان گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع مدیران مدارس ابتدایی شهرستان گناوه گفت: وزارت آموزش و پرورش طرح «آموزش یک مهارت ورزشی» برای دانش‌آموزان ابتدایی را در دستور کار دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار کرد: بر این اساس دانش‌آموزان دوره ابتدایی باید حتماً یک مهارت آموزشی را پیش از ورود به متوسطه اول یاد بگیرند و این امر الزامی است.

وی توضیح داد: این طرح شامل ۲۰ درصد از دانش آموزان ابتدایی دوره دوم می‌شود که هزار و ۱۳۰ نفر از دانش آموزان شهرستان گناوه را در بر می‌گیرد.

مردانی تاکید کرد: این طرح باید به نحوی دنبال شود که دانش آموزان ابتدایی برای گذر به دوره تحصیلی بالاتر یعنی متوسطه اول حتماً یک مهارت ورزشی را یاد بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: ورزش‌های تنیس روی میز، طناب زنی و دوومیدانی راز جمله ورزش‌هایی هستند که دانش آموزان باید حداقل در یکی از آنها مهارت لازم را کسب کنند.

کد خبر 6080224

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان گناوه به ۷۳ درصد است
  • مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • آزادی ۴ زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه
  • کمک ۲ میلیارد ریالی خیران نیک‌اندیش در جشن گلریزان سرباز