Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- مدیرکل دفترمدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 147 میلیارد و 400 میلیون ریال کمک بلاعوض و 373 میلیارد ریال تسهیلات بانکی با سود چهار درصد برای ساخت و تعمیر منازل سیل زدگان این استان در نظر گرفته شده است.

عبدالرحمان شهنوازی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 740 واحد مسکونی و واحدهای تجاری مناطق شهری و روستایی سیستان و بلوچستان در سیلاب های بهمن تا فروردین امسال دچار خسارت جدی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این اعتبار بعد از تصویب هیات وزیران به سیستان و بلوچستان ابلاغ شده و بزودی در بین شهرستانهای سراسر استان توزیع خواهد شد.
مدیرکل دفترمدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: با اختصاص این اعتبار واحدهای مسکونی و تجاری مناطق سیل زده استان تعمیر و بازسازی خواهند شد.
وی گفت: سیلاب های این مدت در مجموع 752 میلیارد تومان خسارت به امور زیربنایی، کشاورزی و واحدهای مسکونی سیستان و بلوچستان وارد کرد که راههای ارتباطی بیشترین خسارت این مدت را متحمل شدند.
شهنوازی بیان کرد: فعالیت سامانه بارشی فعال در سیستان و بلوچستان سبب شد تا میانگین بارندگی در هشت ماه اخیر به 118 میلی متر برسد، مقداری که حتی از بارش های یکسال زراعی نیز بیشتر است.
وی اظهار داشت: به طور کلی میانگین بارندگی نرمال سیستان و بلوچستان در یک سال زراعی 113 میلی متر بوده اما از مهرماه گذشته تا کنون حدود 118 میلی‌متر باران باریده است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارش های اسفند، فروردین و اردیبهشت سهم زیادی در بهبود وضعیت بارشی استان داشته است.
7316**3213 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل98 اختصاص اعتبارات سيل سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت

پروژه راه آهن اردبیل این روز‌ها در حالی مراحل نهایی را طی می‌کند که در جریان پیگیری‌های هفتگی سید حامد عاملی استاندار اردبیل برای تامین مالی این پروژه مهم ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سید حامد عاملی، استاندار اردبیل است که این برنامه در سال جدید هم ادامه یافت.

در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.

پروژه راه آهن اردبیل که نزدیک به ۲ دهه از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته است، این روزها در مراحل نهایی قرار دارد و انتظار می‌رود در نیمه اول سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت