Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم چلسی امیدوار است یک سال دیگر به همکاری‌اش با چلسی ادامه بدهد. 

طرفداری- اولیویه ژیرو در نبرد چلسی-آرسنال در فینال لیگ اروپا تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا جام به اردوی آبی‌ها بیاید.

به گزارش سایت گل، با وجود نیمکت نشینی در لیگ برتر، ژیرو با به ثمر رساندن ۱۰ گل طی ۱۳ بازی در لیگ اروپا، نقش پر رنگی در راهیابی تیمش به دیدار نهایی این مسابقات داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم فرانسوی چلسی که در سال ۲۰۱۸ از آرسنال به نیمه آبی لندن نقل مکان کرد، انگیزه بالایی برای رویارویی با تیم سابقش دارد.

همیشه بازی کردن مقابل تیم‌های سابقم را دوست دارم. بازی سختی در پیش است و اگر باب میل پیش نرود، دردناک خواهد بود اما باید احساسات و خاطرات را کنار گذاشت. از سال‌هایی که در آنجا سپری کردم، لذت بردم. آن اولین باشگاهم در انگلستان بود و نقش بزرگی در زندگی حرفه‌ای من داشت و همیشه هم خواهد داشت؛ اما حالا احساس می‌کنم رنگ خونم آبی است. درست مثل تیم ملی، رنگ آبی به من می‌آید. 

وی ادامه داد:

خیلی زود (در چلسی) جا افتادم. خیلی زود احساس کردم عضوی از این خانواده هستم. با چند تن از بازیکنان آشنایی داشتم و البته که آدمی اجتماعی هستم. همیشه تلاش می‌کنم با دیگران ارتباط برقرار کنم. جوش خوردن با هم تیمی‌ها دشوار نبود. همیشه به این مسئله به عنوان چالشی جدید نگاه می‌کنم. نمی‌توانستم امیدوار باشم دوران بهتری را در اینجا سپری کنم. (پس از قهرمانی در جام حذفی) حالا به دنبال کسب دومین جام همراه با چلسی هستم. می‌خواهم آقای گل شوم و به تیم خودم کمک کنم. هدف ما این است که هر فصل جام کسب کنیم و این آخرین فرصت‌ ما است. 

شاید ژیرو قبلا به دلیل فرصت محدود بازی به ترک استمفوردبریج فکر کرده باشد اما نارضایتی باشگاه از گونزالو هیگواین و همچنین محرومیت چلسی از فعالیت در نقل و انتقالات موجب شده است تا شایعاتی در مورد تمدید قرارداد یک ساله ژیرو با استفاده از بندی در قراردادش مطرح شود. خود این بازیکن هم مشکلی با این ماجرا ندارد.

از حضور در باشگاه خیلی خوشحالم. شاید به فرصت بیشتری برای بازی کردن نیاز داشته باشم ولی تسلیم نخواهم شد. ذهنیت من این گونه است. من این گونه ساخته شدم. هنوز چیزی مشخص نیست ولی ما در مورد یک سال دیگر در حال مذاکره هستیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی وولورهمپتون 0-2 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

پس از دو شکست تلخ، توپچی‌ها مقابل یک حریف سرسخت در خانه‌اش به پیروزی رسیدند.

دانلود (59.2MB)

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • چرا بخشیدن پدر و مادرمان تا این اندازه دشوار است؟
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم
  • خلاصه بازی وولورهمپتون 0-2 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • وولورهمپتون - چلسی؛ ترکیب رسمی