Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ علیرضا عطائی با اعلام این خبرگفت : روز گذشته در پی تماس ماموران آتشنشانی مبنی بر زنده گیری یک حلقه مار پلنگی و یک قلاده توله گرگ ، ماموران یگان حفاظت محیط زیست این اداره سریعا به محل مراجعه و این حیوانات تحویل گرفتند.

وی افزود: مار پلنگی و نیز توله گرگ که به علت رفتار نادرست و ضرب و شتم عده ای از افراد بی ملاحضه در وضعیت نامطلوبی از نظر سلامتی قرار داشتند، سریعا جهت انجام امور درمانی به مرکز نگهداری حیات وحش پارک پردیسان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطائی ضمن قدردانی از  تلاش های پرسنل آتشنشانی شهرستان در جهت نجات جانداران مذکور از شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با چنین مواردی ضمن خودداری از آسیب رساندن و هرگونه درگیری با حیات وحش نسبت به اطلاع رسانی موضوع به ادارات زی ربط اقدام نموده تا علاوه بر حفظ سلامتی خود از وارد شدن هرگونه آسیب به حیات وحش منطقه نیز جلوگیری به عمل آید .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حفاظت محیط زیست ضرب و شتم محیط زیست برنا گرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف

به گزارش صدای ایران به نقل از مهر، مأموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درپی انتشار تصاویری از یک توله شیر در فضای مجازی، اقدام به شناسایی متخلف کردند و با همکاری مأموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضائی یک قلاده «توله شیر» را که به صورت غیر مجاز در خانه باغ (مخفیگاه) متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

این متخلف به جرم نگهداری غیر قانونی حیوانات وحشی به مراجع قضائی معرفی و حیوان نیز به صورت موقت به پناهگاه حیات وحش سمسکنده انتقال داده شد تا به یکی از مراکز مجاز باغ وحش تحویل داده شود.

شایان ذکر است، وی در حوزه شکار و صید سابقه دار بوده که در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است.

دیگر خبرها

  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه مرد ساروی چیست؟
  • پلنگ و میمون و مار پیتون در خیابان‌های مازندران/ و حالا پرسه توله شیر در خانه باغ مرد ساروی
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه باغ چه بود؟