Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر جلیل دارا در جمع اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ ضمن اشاره به ظرفیت بالای بسیج اساتید در تهران گفت: بسیج اساتید تهران بزرگ به عنوان پیش قراول سایر کانون‌هاست و انتظار می‌رود نقش پیش قراولی را به صورت کارآمد و قوی دنبال کند.

دارا بیان کرد؛ هم‌اکنون حدود ۴۵ کانون بسیج اساتید در تهران بزرگ مشغول فعالیت هستند که به ۱۰۰ کانون قابل افزایش است و در ۹۰ درصد کانونها مسئولین مشخص شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وظیفه مهم بسیج اساتید تهران بزرگ را فعالیت علمی در غالب رویکرد حل‌المسایلی دانسته و افزود: اندیشکدههای راهبردی ملی که از سیاستهای بسیج اساتید است، در دانشگاه‌های تهران راهگشاست، در حال حاضر تعدادی اندیشکده در دانشگاه‌های تهران راه اندازی شده و تعدادی نیز در نوبت راه اندازی است.

دارا از اساتید خواست برای فراهم ساختن ظرفیت تشکیل اندیشکده‌های راهبردی، گروه‌های حل مساله را شکل دهند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در ادامه گفت: بسیج اساتید در مسیر اجتماعی شدن است و در این مسیر تاکنون در حوزه‌های سیاست و فرهنگ ورود کرده و می‌خواهیم در اقتصاد نیز ورود کنیم و راهکار ارائه کنیم. بسیج اساتید در کنار فعالیت سیاسی و فرهنگی ان شاالله در کنار مجریان کشور به حل مسایل کشور کمک خواهد کرد .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حمایت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان: بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین های اشغالی به شرح زیر صادر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

بامداد روز یکشنبه مورخ 26 فروردین ماه 1403 سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در لبیک به بیانات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) باذن الله؛ با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغالی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و این تازه آغاز پاسخ‌هایی به خون به ناحق ریخته شده و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در جنایت این رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق است.

کاش چشم‌های کورشان یک بار برای همیشه بر این حقیقت عظیم گشوده می‌شد که ملتی که سرور آزادگان جهان را الگوی خویش می‌داند از مرگ و شهادت نمی‌هراسد و مرگ سرخ را فخرخویش می‌داند.

درود و رحمت خدا بر شهدای راه حق‌ و درود بر رزمندگان اسلام؛ همان‌هایی که نشان دادند وعده خدا حق است که «وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»؛ آری ، برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند که نخواهند گذاشت حتی قطره‌ای از خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه پایمال شود.

رضوان خدا بر روح پاک حاج حسن تهرانی‌مقدم که با تلاش‌های شبانه‌روزی کاری کرد که خط مقدم جنگ کیلومترها از مرزهای ما فاصله داشته باشد و اینک آرزوی آن شهید والامقام در هدف قراردادن قلب رژیم منحوس صهیونیستی تحقق یافت و موشک‌های جمهوری اسلامی کیلومترها آن طرف‌تر، بیخ گوش ظالمان و جهانخواران، بر فراز قدس شریف مراکز استراتژیک رژیم صهیونیستی را شخم زدند تا این پیام واضح را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند: «اسرائیل نابود خواهد شد» و این تازه آغاز ماجراست و این شیر همیشه بیدار، فقط پنجه‌ای بر پیکر منحوس ظالمان نواخته است.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان ضمن حمایت قاطع از این اقدام دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تمامی جهان‌خواران و ایادی آنان یادآوری می‌کند که مردمان این مرز و بوم تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و دست همه دشمنان را از دین و آیین و خاک مقدس مقاومت کوتاه خواهند کرد.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227070 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی رژیم صهیونیستی انقلاب اسلامی اسرائیل ایران آمریکا استانی ایسکانیوز دمشق

دیگر خبرها

  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد
  • قدردانی بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس از عملیات وعده صادق
  • قدردانی بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس از عملیات «وعده صادق»
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد
  • تجلیل از ضرب شست شیران غیور ایران اسلامی به اسراییل
  • بیانیه حمایت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی