Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@07:21:18 GMT

حسین هدایتی به 20 سال حبس محکوم شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۵۸۰

حسین هدایتی به 20 سال حبس محکوم شد

سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت حسین هدایتی به 20 سال حبس خبر داد.

به گزارش عصر ایران، اسماعیلی در سومین نشست خبری امروز با خبرنگارانبا اشاره به پرونده‌های مفاسد اقتصادی، اظهار کرد: همانگونه که می‌دانید پرونده مربوط به حسین هدایتی مورد رسیدگی قرار گرفت و رأی صادر شد و با رای صادره از دادگاه ویژه مبارزه با جرایم اقتصادی حسین هدایتی فرزند علی اکبر به جرم اخلال عمده در نظام پولی کشور به تحمل ۲۰ سال حبس و محرومیت دائم از به کارگیری در خدمات دولتی و رد مال معادل ۴۸۸ میلیارد تومان به نفع بانک سرمایه و تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حسین هدایتی زندان حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۰ محکوم به اعدام از دار مجازات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، حجت الاسلام براتی زاده به حصول سازش در ۱۰ فقره پرونده قتل عمدی طی دو سال گذشته در خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۷ فقره و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳ فقره از پرونده‌های قتلِ عمدیِ دارایِ احکامِ قطعی و لازم الإجرا با موضوع قصاص نفس به سازش منجر شد و متهمان از اعدام نجات یافتند.

سازش ۹۳ درصد پرونده‌های حل اختلاف اصناف درخراسان شمالی
رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی در ادامه همچنین از حصول سازش در ۹۳ درصد پرونده‌های وارده در هیأت‌های حل اختلاف اصناف استان دریکسال اخیرخبر داد.
وی گفت: پارسال از مجموع ۳ هزار و ۵۵۹ فقره پرونده وارده به هیأت‌های حل اختلاف اصناف، همین تعداد مختومه شد که در این میان تعداد ۳ هزار و ۳۱۲ فقره از این پرونده‌ها به سازش منجرشد.
به گفته براتی زاده پارسال شورا‌های حل اختلاف استان، تعداد ۹۶ هزار و ۷۴ فقره پرونده وارده و ۹۶ هزار و ۵۰۰ فقره پرونده مختومه را تجربه کردند.
رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به تشکیل و راه اندازیِ اتاق داوری اصناف در استان گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۹۰ فقره پرونده در اتاق داوری اصناف مورد رسیدگی قرار گرفت که ۲۰ درصد اختلافات به صلح و سازش منتهی و در موارد دیگر نیز حکم مقتضی صادر شد.

دیگر خبرها

  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی صادر شد
  • رأی پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رأی پرونده «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده رمز ارز جعلی « کینگ مانی » صادر شد
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی
  • قاچاقچی سوخت در آبادان محکوم به جزای نقدی شد
  • نجات جان ۱۰ محکوم به اعدام از دار مجازات