Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@03:21:59 GMT

واکنش علی دایی به شایعه حذف از فوتبال

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۶۹۷

واکنش علی دایی به شایعه حذف از فوتبال

به گزارش جهان نيوز، این خبر به بهانه منتفی شدن حضور وی در تراکتورسازی تبریز منتشر شد. البته مدیران تراکتور و شخص دایی هرگز انجام مذاکرات جدی برای همکاری را تایید نکرده‌اند. در همین خصوص سراغ سرمربی سابق سایپا رفتیم. 
برای فصل بعد با تیم خاصی در حال مذاکره نیستید؟ شنیده می‌شود با تراکتورسازی مذاکره کرده‌اید؟
خیر، دنبال کارهای شخصی خودم هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا الان هم هیچ مذاکره‌ای از سوی تیم‌های لیگ برتری با من صورت نگرفته که بخواهم درباره‌اش حرفی بزنم.

البته شایعه‌ای مطرح شده که دستوری از بالا آمده که برای فصل بعدی لیگ برتر تیم‌ها با علی دایی قراردادی نبندند.
خدا را شکر. چنین مسائلی بعید نیست و شاید هم این مسائل خیلی محتمل باشد، اما من مگر وابسته به فوتبال هستم که بخواهم ناراحت شوم؟ من همیشه حرف حق را می‌زنم و تا آخرش هم پای حرفم هستم.

ولی فوتبالی‌ها نمی‌خواهند از حضور علی دایی محروم شوند.
به هر حال این خبر که عنوان شده شایعه‌ای است که شاید حقیقت داشته باشد. پیش‌بینی می‌کردم که این اتفاق رخ بدهد.

یعنی به خاطر یک مصاحبه؟
بحث مصاحبه نیست. خیلی وقت است که تمام هم‌وغم خود را گذاشته‌اند امثال من را بین مردم بد و خراب کنند که البته خدا را شکر عزت و ذلت را خدا می‌دهد و به هدف‌شان نمی‌رسند.

منظورتان چه کسانی است؟
من اسمی نمی‌برم و کاری به کسی ندارم. همیشه کار خودم را کرده‌ام و همیشه حرف خودم را زده‌ام؛ حرفی که در آینده همه به آن پی می‌برند و می‌فهمند چه گفته‌ام.

البته بعید است این خبر صحت داشته باشد چون اگر واقعیت داشت قطعا اولین نفر خودتان متوجه می‌شدید.
چرا باید چنین خبری را به ما بگویند؟ اصلا کاری به این مسائل ندارم و در حال حاضر کارهای شخصی‌ام را انجام می‌دهم. خیلی هم خوشحال و راضی هستم.

منبع: فرهیختگان کپی متن خبر برچسب ها: علی دایی فوتبال لیگ برتر

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: علی دایی فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است

مالک باشگاه تراکتور تبریز تأکید کرد سرمربی اسپانیایی پیشین این تیم به دلیل داشتن بازیکنان همسطح نتوانست ترکیب اولیه تیم تحت هدایت خود را پیدا کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از رسانه باشگاه تراکتور تبریز، محمدرضا زنوزی امروز (پنجشنبه) پیش از تمرین تیم فوتبال تراکتور تبریز در جمع اعضای تیمش گفت: تراکتور در دیدار با سپاهان استحقاق کسب سه امتیاز را داشت، ولی متأسفانه موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد. فوتبال در دنیا یک پدیده عجیب و بی‌نظیری است که این همه جمعیت را به استادیوم می‌کشاند. شیرینی فوتبال همین است و شما بهترین بازی را انجام می‌دهید، ولی برنده نمی‌شوید.

زنوزی با اشاره به جایگاه تراکتور در جدول رده‌بندی لیگ برتر یادآور شد: فاصله‌مان با صدر زیاد شده، ولی باز هم نمی‌توان گفت چه تیمی قهرمان است. ناامید نیستیم و هنوز شانس داریم. خیلی چیزها در فوتبال تأثیرگذار بوده است و می‌تواند نتایج را تغییر دهد. هنوز 21 امتیاز دست نخورده باقی مانده است و جام حذفی را هم داریم و باید با تمام قوا در ادامه مسابقات حاضر شویم.

مالک باشگاه تراکتور تبریز خاطرنشان کرد: برخی مواقع به دلیل وجود بازیکنان همسطح در یک پست، مربی در انتخاب ترکیب اولیه تیمش دچار مشکل می‌شود. نمی‌توان از آقای خمس ایراد گرفت. ایشان هم در انتخاب بازیکنان از بین دو بازیکن همسطح در یک پست، سردرگم بود. به همین دلیل نتوانستیم ترکیب اصلی تیم را پیدا کنیم. نمی‌توان برای مربی ایراد گرفت، چرا که می‌خواست به همه بازی برسد و آماده باشند. یکی از اساسی‌ترین مشکلات امسال همین بود و در این سه دیدار به همین دلیل با مشکل مواجه شدیم.

«در چند روز آینده سرمربی خوب خارجی انتخاب خواهیم کرد.»، زنوزی با بیان این جمله ادامه داد: خمز دوست بنده بوده و تا ابد هم چنین خواهد بود و شاید روزی دوباره برگردد. هیات مدیره و مدیرعامل گزینه‌های سرمربیگری را بررسی کرده‌اند و به دلیل اختلاف ساعت، شبانه‌روزی در حال مذاکره هستند.

وی در ادامه تأکید کرد: شجاع خلیل‌زاده و ریکاردو آلوز مثل دو برادر برای همدلی تیم زحمت می‌کشند. تیم امسال از نظر همدلی و اتحاد قابل قیاس با هیچ‌کدام از تیم‌های دوران خصوصی تراکتور و گسترش فولاد نیست.

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد