Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@14:56:36 GMT

یادداشت قالیباف به مناسبت میلاد امام‌حسن(ع)

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۷۵۱

یادداشت قالیباف به مناسبت میلاد امام‌حسن(ع)

به گزارش جهان نيوز، محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی نوشت: میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، بهترین فرصت است برای تمرین کرامت و کریم شدن

از امیرالمؤمنین (ع) روایت است که فرمودند «اگر کسی قبل از درخواست عطا کند، کریمی است که دیگران ندارد او را دوست خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این روز‌ها که سفره عموم مردم کوچک‌تر شده، اوضاع برای محرومان و مستضعفان به مراتب سخت‌تر شده است. وقتی از وضعیت خیریه‌ها جویا می‌شوم در قیاس با سال‌های قبل، سبدهایشان برای رمضان کوچک‌تر شده و چشمان امیدوار ساکنان مناطق محروم بیشتر انتظار می‌کشد.

در این سختی‌ها و تنگناها، مثل همیشه #مردم_برای_مردم قدم برمی دارند و کریمانه سفره خود را با دیگران قسمت می‌کنند و جلوه‌هایی زیبا می‌آفرینند.

منبع:فردا کپی متن خبر برچسب ها: محمدباقر قالیباف ولادت امام حسن

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف ولادت امام حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم  باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل،در مقابل تورم از خودحفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که  غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند . 

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید! 

 

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • آب‌های کردستان، به کام دیگران
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست