Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:08:39 GMT

بازیکن هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۷۷۱

بازیکن هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت شد

بندرعباس- ایرنا- دبیر هیات فوتبال هرمزگان از دعوت فوتبالیست این استان به اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان خبر داد.

قاسم رنجبریان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: احسان درا فوتبالیست هرمزگانی دعوت شده به این اردو از سوی مارکو اکتاویو سرمربی تیم ملی کشورمان است.
وی بیان داشت: مرحله جدید تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از دوم خردادماه با حضور 15 بازیکن در مرکز ملی فوتبال آغاز و تا پنج روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احسان درا هم اکنون عضو تیم شهرداری بندرعباس است و این تیم در جایگاه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار دارد.
در حال حاضر 14 تیم در رشته های مختلف فوتبال از جمله فوتبال ساحلی و فوتسال در رده های مختلف سنی و در دو بخش بانوان و آقایان از استان هرمزگان در لیگ های برتر، لیگ دسته اول و زیر گروه قرار دارند که از جمله تیم های لیگ برتری این استان می توان به تیم های فوتبال نوجوانان و جوانان البدر و تیم فوتسال آذرخش بندرعباس و تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس اشاره کرد.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ساحلي اردوي تيم ملي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا بهنژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی، دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان