Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:55:43 GMT

استخدام نیروی انتظامی(ویژه خواهران)درمهران

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۷۸۳

استخدام نیروی انتظامی(ویژه خواهران)درمهران

سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت : فرماندهی انتظامی شهرستان مهران در نظر دارد به منظور تکمیل نیروی انسانی کادر پلیس زن خود از بین خواهران واجد شرایط در مقطع درجه داری پذیرش نماید.

وی اضافه کرد : دارا بودن مدرک تحصیلی یا پیش دانشگاهی مورد تایید اداره آموزش و پرورش، داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۱۹ سال تمام، دارا بودن حداقل ۱۶۰ سانتیمتر قد و دارا بودن حداقل معدل دیپلم با نمره ۱۴ از جمله شرایط پذیرش خواهران در مقطع درجه‌ داری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : داوطلبان در صورت داشتن سلامت جسمی و روانی و موفقیت در مراحل نهایی گزینش و استخدام ناجا و سپردن تعهد خدمتی برابر ضوابط و مقررات نیروی انتظامی به استخدام این نیرو به صورت پیمانی پنج ساله به استخدام این نیرو در می‌آیند.

وی ادامه داد : متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام و پذیرش به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ، واقع در بلوار امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران افزود : پذیرش استخدام برای پلیس زن محدود بوده و پس از تکمیل ظرفیت از متقاضیان ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

انتهای پیام / غ

استخدام نیروی انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی

به گزارش جام جم آنلاین لرستان کرم گودرزی در حاشیه بازدید از این پروژه اظهارکرد: در راستای افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز و همچنین همکاری جهت تسهیل در ادامه راهسازی جاده جدید خرم آباد به کوهدشت جابه جایی خط تغذیه ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن روستاهای محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی با ایمنی و موفقیت کامل انجام شد.
وی ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی و ارائه توصیه های فنی گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم روستاهای محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی، تعمیرات، مقاوم‌سازی و تاب‌آوری خط تغذیه مذکور با تلاش و توان فنی مجموعه کارکنان بهره برداری با ایمنی و موفقیت به اتمام رسید.
گودرزی ضمن تشکر از مجموعه کارکنان ناحیه گازرسانی شهرستان چگنی گفت: با توجه به ضرورت عملیات مذکور، انجام این پروژه با حداقل زمان ممکن و عدم قطع گاز گسترده در بخش خانگی و استفاده از توان عملیاتی شرکت در بخش تجهیزات و نیروی انسانی انجام شد که علاوه بر اقدام به موقع و به حداقل رساندن تعمیرات باعث صرفه جویی مالی پنج میلیارد ریالی شد.

دیگر خبرها

  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • برداشت گندم از مزارع مهران
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • نکات ویژه کنکوری‌ها برای پذیرش در آزمون فرهنگیان