Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@02:46:32 GMT

۲ تیم پزشکی به منطقه سیل‌زده شهر خرم‌آباد اعزام شد‌

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۸۳۳

۲ تیم پزشکی به منطقه سیل‌زده شهر خرم‌آباد اعزام شد‌

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: ۲ تیم‌ پزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه سیل زده شهر خرم‌آباد اعزام شد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد 2 تیم بهداشتی و درمانی  در قالب طرح شهید رهنمون به منطقه سیل‌زدگان حاشیه شهر خرم‌آباد «ساحلی اسدآبادی» اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تیم‌های پزشکی که شامل پزشکان عمومی، ماما،  کارشناسان بهداشتی، روانشناس بودند همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه اعزام شدند.

بسیج سازندگی به دنبال محرومیت‌زدایی با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است100 پایگاه سیار طرح «بسیج ملی کنترل فشارخون» در استان سمنان انجام می‌دهندبسیج ملی " کنترل فشار خون بالا" در یزد آغاز شد؛ غربالگری نیمی از جمعیت 30 تا 70 سال

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدماتی بهداشتی و درمانی ارائه شده عنوان کرد:  خدماتی که در این اعزام ارائه شد ‏شامل ویزیت رایگان، تست فشار خون، آموزش بهداشت، آموزش مداخلات حمایت‌های روانی اجتماعی در بلایا بود که توسط کارشناسان سلامت روان به‌صورت رایگان به اهالی منطقه سیل زده ارائه شد.

وی گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) توزیع 75 سبد غذایی، 75 بسته بهداشتی و پوشاک بین اهالی سیل زده این منطقه انجام گرفت و  تا پایان روز گذشته به 100 نفر از اهالی سیل زده خدمت مستقیم ارائه شد.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره رود و ریل؛ ۳۰ فروردین در در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: یکهزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته سفر رئیس‌جمهور به لرستان برای آزادسازی بخش‌های جنوبی و شمالی قلعه فلک‌الافلاک هزینه شد.
عطا حسن‌پور با بیان اینکه تملک برخی از ساختمان‌های ضلع شمالی فلک‌الافلاک باقی مانده است ادامه داد: این ساختمان‌ها نیز امسال برای آزادسازی حریم قلعه خریداری خواهند شد.
حسن‌پور با اشاره به انجام مقدمات ثبت جهانی فلک‌الافلاک و دره خرم‌آباد، گفت: حضور ارزیاب یونسکو برای ثبت جهانی این ۲ اثر تاریخی در تابستان امسال قطعی شده است که الزامات لازم تا قبل از حضور ارزیاب یونسکو فراهم خواهیم کرد.
گفتنی است تاریخ ساخت قلعه فلک‌الافلاک به دوره ساسانیان بازمی‌گردد، این قلعه بر فراز تپه‌ای مشرف به شهر خرم‌آباد است که با نام دوازده‌برجی نیز شناخته می‌شود.
فلک‌الافلاک در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۴۸با شماره ۸۸۳ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

دیگر خبرها

  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • جشنواره رود و ریل؛ ۳۰ فروردین در در لرستان
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد
  • سفر ارزیاب یونسکو به لرستان برای ثبت جهانی«فلک‌الافلاک»
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی