Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رحیم موسوی پس از نمایش ویدئویی از فعالیت‌های ۵۰ ساله اش در عرصه هنر تئاتر، موفقیت خود در این عرصه هنری را مرهون همکاری در کنار هنرمندانی نظیر خسرو به‌آیین، حسن جواهری، احمد مرادی و دیگر هنرمندان جدید و قدیم تئاتر دانست.

استاد رحیم موسوی، بعد از چند دوره ریاست انجمن نمایش استان سمنان، در این مراسم این مسئولیت را به احمد مرادی حقیقی دیگر پیشکسوت تئاتر استان سمنان واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین فرماندار سمنان، جمعی از مدیران کل، اعضای شورای شهر سمنان و جمعی از هنرمندان، پیشکسوتان و استادان فرهنگ و هنر استان سمنان حضور داشتند.

نتهای پیام/ م

تجلیل از هنرمندان عرصه هنر در استان سمنان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مخاطبان از «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش، تئاتر «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» پیش از شروع اجراها و در پیش‌فروش بیش از ۶۰۰۰ بلیت فروخت و ۲ میلیارد تومانی شد.

«چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» به تهیه کنندگی محمد قدس که از ۱۵ فروردین روی صحنه می رود؛ در دوره اجرای قبلی توانست نظر مخاطبان تئاتر و هنرمندان را به خود جلب کند و بازخوردهای بسیار مثبتی از اجرا توسط مخاطبان در فضای مجازی و سایت تیوال منتشر شده است.

پیش فروش روزهای جدید این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است.

تئاتر «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» با بازی بهرام افشاری و تینو صالحی از ۱۵ فروردین هر روز در ۲ سانس در ساعت‌های ۲۰ و ۲۱:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.»

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می‌توان به مدیر تولید: علی ‌اکباتانی، دستیار کارگردان: حسن خان‌محمدپور، گرافیست: پیمان امدادی و مدیر تبلیغات: آریان امیرخان اشاره کرد.

کد خبر 6062957 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • «توسعه» یعنی صدای هنرمندان تئاتر شنیده شود
  • روز جهانی تئاتر + تاریخچه و شعار
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • استقبال مخاطبان از «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • ضرورت اجرای مداومِ تئاتر خیابانی برای گردشگران
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی
  • رئیس سازمان سینمایی به عیادت هنرمندان رفت