Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@00:36:09 GMT

کمک بیش از ۵ میلیارد تومانی خیرین به فقرا در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۸۸۶

کمک بیش از ۵ میلیارد تومانی خیرین به فقرا در استان اردبیل

حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به اینکه حدود ۳۸ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان است، افزود: پیش بینی می کنیم با توجه به شرایط حاضر در جامعه تعداد خانواده های تحت پوشش کمیته افزایش یابد.

دشتی با بیان اینکه در سال گذشته، خیرین استان اردبیل ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فقرا کمک کردند، اضافه کرد: در سال گذشته طرح‌های متعددی از جمله اطعام به نیازمندان، افطاری، زکات و حمایت از یتیمان و تهیه جهیزیه برای نوعروسان توسط کمیته امداد استان اردبیل انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال نیز مردم خیر و نیکوکار استان اردبیل اگر بخواهند در طرح حامی اکرام و ایتام ثبت نام کنند عدد ۱ را به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵بفرستند.

وی به تعهد اشتغال دو هزار نفر در سال گذشته توسط کمیته امداد خبر داد و افزود: سال گذشته توانستیم با پرداخت ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به ۲ هزار و ۷۰۰ نفر شغل ایجاد کنیم.

وی افزود: در سال گذشته پنج هزار فقره وام در قالب ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد با کارمزد ۴ درصد پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به وجود یک هزار و ۸۲۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و افزود: ۳۰۹۸ نفر دانش آموز تحت پوشش این نهاد است.

وی با بیان اینکه در استان اردبیل بالغ بر 12478 نفر از حامیان ایتام وجود دارد، افزود: سال گذشته از این محل ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام ایتام و طرح محسنین به این ایتام کمک شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل کمک مردم فقرا دشتی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد عسکری بابیان اینکه سنت حسنه کمک به فقرا برگرفته از سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است گفت: برگزاری جشن‌های گلریزان برای حمایت از محرومین و نیازمندان و استفاده از ظرفیت مسئولان و نیکوکاران از مهمترین اقدامات کمیته امداد در راستای فقرزدایی است.

عسکری با اشاره به اینکه جشن گلریزان با هدف جمع آوری کمک به طرح قرض ماندگار، اکرام ایتام و محسنین، تأمین جهیزیه، درمان و... برگزار شد گفت: در این مراسم مبلغ ۷ میلیارد ریال توسط خیرین تعهد شد.

رئیس کمیته امداد نوشهر خاطر نشان کرد: در نوشهر۴۱۷۳ خانوار تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

جشن گلریزان با عنوان دست‌های ماندگار با حضور مهدی قربانی قائم مقام، احمد سعادت مدیر امورشعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، حبیب الله قلی پور مدیر حراست کمیته امداد استان، دکتر رستم زرودی فرماندار شهرستان نوشهر، یزدان کرد بخشدار مرکزی، و جمعی از خیرین،  به میزبانی فرمانداری نوشهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»