Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:09:38 GMT

35 واحد صنفی متخلف در قم پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۸۹۷

35 واحد صنفی متخلف در قم پلمپ شد

قم - ایرنا - رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی قم گفت: 35 واحد صنفی متخلف با اجرای طرح برخورد با روزه خواری طی 10 روز گذشته در استان پلمپ شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیام کاویانی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با روزه خواری و و برخورد با واحد های صنفی متخلف، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان با همکاری مراجع صدور مجوز طی مدت 10روز گذشته طرح بازرسی از واحدهای صنفی را اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از اول ماه مبارک رمضان تا کنون از تعداد هزار و 562 واحد بازدید، 35 واحد صنفی متخلف در این خصوص پلمپ شد.
کاویانی بیان داشت: اجرای طرح مذکوراز اول ماه مبارک رمضان تا آخرین روز تداوم خواهد داشت و با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی می شود.
وی با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدام های کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امر روزه خواری در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

** کشف بیش از 27 کیلوگرم مواد مخدر گل و گراس در قم
فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از کشف بیش از 27 کیلوگرم مواد مخدر از نوع گل و گراس در نتیجه اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در حوزه استحفاظی یکی از پاسگاه های فرماندهی انتظامی شهرستان خبر داد.
سرهنگ مرادحسین جعفریان اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران و جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در یکی از پاسگاه های فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.
وی هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم در ادامه نتایج این طرح را شامل کشف 27 کیلو و500 گرم مواد مخدر از نوع گل و گراس، یک گرم هرویین، دستگیری یک نفر خرده فروش و 5 نفر معتاد در برخی از روستاهای اطراف قم اعلام کرد.
1175 /

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس واحد صنفي پلمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود