Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@18:37:49 GMT

7 مقاله فنی وحرفه ای گناوه به همایش های بین المللی راه یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۹۲۶

7 مقاله فنی وحرفه ای گناوه به همایش های بین المللی راه یافت

گناوه- ایرنا- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: هفت مقاله آموزشی تهیه شده توسط 'عباس حقیقی' رئیس مرکز فنی و حرفه ای گناوه به همایش های بین الملی کشور های امارات متحده عربی و فرانسه راه یافت.

عبدالمجید دوراهکی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مجموع 2 مقاله با موضوع روش های نوین کشاورزی به همایش بین الملی پاریس و پنج مقاله با موضوع کسب و کار های نوین در حوزه کشاورزی در همایش بین المللی دبی کشور امارات پذیرش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: انتشار مقالات آموزشی حوزه مهارت آموزی در همایش های بین المللی نقشی مهم در ترویج فرهنگ مهارت آموزی دارد.
دوراهکی گفت: ترویج فرهنگ کسب و کار دانش بنیان و فرهنگ کارآفرینی، ارتقای توانایی علمی و فناوری و مهارتی افراد با تاکید بر نیازهای جامعه و ایجاد آمادگی پذیرش مسئولیت شغلی از اهداف پیش بینی شده در انتشار مقالات آموزشی است.
وی افزود: باتوجه به اینکه مهارت زایی نقشی مهم در رونق اشتغال و کارآفرینی در توسعه پایدار دارد و امروز بخش عظیمی از دانش آموختگان بدلیل نداشتن مهارت بیکار هستند، انتشار چنین مقالاتی ضروری است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر بیان کرد: تلفیق آموزش با تربیت، پژوهش و مهارت از سیاست های آموزش فنی و حرفه ای است که بصورت ویژه در همه مراکز آموزش فنی و حرفه ای این استان دنبال می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای دومرکز آموزش فنی وحرفه ای برادران و خواهران است.
6043/6164

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي فني وحرفه اي مقاله گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۴ هزار نفر از اقشار آسیب‌دیده اجتماعی در قالب طرح‌های مختلف کشوری و استانی به صورت رایگان با یک مهارت جدید آشنا شدند. - اخبار استانها -

حسن کامرانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار این اداره کل است.

وی گفت: در این راستا در سال گذشته 175 دوره آموزشی ویژه اقشار آسیب‌دیده اجتماعی شامل معتادین بهبودیافته،کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی تصریح کرد: از متقاضیان این گروه هدف 2 هزار و 467 نفر مرد و یک‌هزار و 486 نفر زنان بوده که در طی سال در مجموع 613 هزار و 037 نفر ساعت آموزش را گذرانده‌اند.

انتهای پیام/257

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • صدور بیش از ۳ میلیون گواهینامه مهارت در دولت سیزدهم
  • سازمان فنی و حرفه‌ای پس از ۵ دهه دارای اساسنامه شد
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی