Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@19:30:00 GMT

سه شنبه های بدون خودرو در روانسر

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۱۴۹

سه شنبه های بدون خودرو در روانسر

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، سعدی مصطفی زاده سرپرست فرمانداری روانسر گفت: طرح سه شنبه های بدون خودرو در راستای حفظ سلامت جامعه، کاهش مشکلات زیست محیطی، رفع معضل ترافیک اجرا می شود و در قالب بخش نامه به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است. اگرچه در گام نخست این طرح از ادارات و دستگاههای اجرایی شروع شده اما برای فراگیر شدن این طرح و نهادینه شدن این فرهنگ در سطح شهرستان تلاش می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با توجه به آغاز سه شنبه های بدون خودرو در شهرستان روانسر از مردم درخواست می کنیم که با استفاده کمتر از خودروهای تک سرنشین در سطح شهرتردد و از خودروهای عمومی استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری روانسر نقش رسانه ها و سازمان های مردم نهاد را در اجرای هر چه بهتر این طرح مهم توصیف کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا این طرح با موفقیت در شهرستان اجرایی شود.

سه شنبه بدون خودرو پویشی است با هدف استفاده کمتر از خودروهای تک‌ سرنشین تا از این طریق شهروندان، دست‌ کم در روز سه‌شنبه به ‌جای استفاده از خودروی شخصی، گزینه‌های مفیدتری مثل دوچرخه‌سواری، پیاده روی، استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی و حداقل استفاده از خودروی اشتراکی را برای کارهای روزمره جایگزین کنند.

ستاد اجرایی این پویش با هدف توسعه فرهنگ زندگی شهر دوستدار سلامت و محیط زیست، در دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد تا با نظارت و هماهنگی 31 دفتر محیط زیست و توسعه پایدار ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های کشور (به عنوان دبیران استانی این ستاد) این هدف را در سراسر کشور دنبال کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بدون خودرو روانسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران یگان امداد شهرستان طبس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ مریمی افزود: مأموران در بازرسی از کامیون، مقدار ۱۰ هزار کیلوگرم عسل که غیرمجاز و فاقد مجوزبهداشتی بود  به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ مریمی گفت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه پلیس با افرادی که برای سوددهی بیشتر سلامت افراد جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد جدی خواهد داشت، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  •  اجرای طرح از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده در سال جاری
  • پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط‌زیست راه‌اندازی شد
  • ۵ کاروان اهل سنت از استان کرمانشاه عازم حج تمتع می شوند
  • «ایستاده با گرگ» به یک جشنواره جهانی دیگر رفت/ حضور در بخش رقابتی