Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@16:08:07 GMT

سقوط هواپیمای نظامی آمریکا در «کارولینای شمالی»

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۲۲۶

به گزارش فارس،‌ بنا به گفته یگان تفنگداران دریایی آمریکا، یک هواپیمای نظامی روز گذشته (دوشنبه) در ایالت «کارولینای شمالی» سقوط کرد.

پایگاه اینترنتی «thestate» گزارش کرد که خلبان هواپیمای نظامی قبل از سقوط در منطقه «کریون» از هواپیما خارج شد و حادثه فوق تلفاتی نداشته است. خلبان هواپیما به مرکز پزشکی شرق کارولینا در «نیوبرن» منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته یگان تفنگداران دریایی آمریکا، جت «ای وی-8 بی هریر» در نزدیکی «هیولاک» در 139 مایلی شرق «رالی» سقوط کرد.

این حادثه در ساعت 18:00 روز دوشنبه به وقوع پیوست و سقوط هواپیما موجب آتش‌سوزی شد که البته آتش‌نشان‌ها آن را مهار کردند.

هنوز علت سقوط هواپیما مشخص نشده است و تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.

ارتش آمریکا، محل وقوع حادثه را مسدود کرده است و بنا به گفته یگان تفنگداران دریایی آمریکا، ظاهراً آسیبی به املاک اطراف محل حادثه وارد نیامده است اما هنوز اطلاعی درباره زخمی‌های احتمالی این حادثه موجود نیست.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با مراسم رژه یگان‌های پیاده و محمول ارتش جمهوری اسلامی ایران در جای جای میهن اسلامیمان، به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه، یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزاری رژه دریایی در آب‌های خلیج همیشه فارس و در تنگه هرمز اقتدار ارتش جمهوری اسلامی را به رخ کشیدند.  

همچنین در مراسم رژه امروز بندرعباس، واحد‌هایی از یگان‌های موشکی ذوالفقار، سامانه‌های موشکی و راداری ولایت، جنگال، یگان‌های تیپ مسلم، زیردریایی‌های مرطوب السابعات، سامانه‌های پهپاد بر و نیز واحد‌هایی از تیپ امام حسین (ع) ارتش در ساحل خلیج فارس، مقابل جایگاه و کلام الله مجید رژه رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | سقوط هواپیمای نیروی هوافضای روسیه
  • رسانه صهیونیست: ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد
  • مرگ تلخ یک زن پس از سقوط در جوی آب + ویدئو
  • سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان
  • عکس/ رژه یگان‌های نیروی دریایی ارتش
  • رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر