Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@10:15:31 GMT

واکنش جالب بهداد سلیمی به مجسمه‌اش در موزه

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۲۵۸

واکنش جالب بهداد سلیمی به مجسمه‌اش در موزه

قهرمان سابق وزنه برداری جهان به قرار گرفتن مجسمه خود در موزه ورزش واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، موزه ورزش در حالی افتتاح شد که مجسمه بهداد سلیمی در کنار برخی دیگر از قهرمانان و ورزشکاران فعلی و قدیمی مثل کیانوش رستمی، رسول خادم، سیروس قایقران، عبدالله موحد و غلامرضا تختی نصب شده است.


در روزهای اخیر شبیه نبودن برخی از این مجسمه به ورزشکاران سوژه شده و بهداد سلیمی هم به این ماجرا واکنش جالبی نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن در این باره گفت: «این مجسمه شباهت بسیار زیادی با من دارد، اما همه این شباهت‌ها از گردن به پایین است! البته ماهیت کار،کار زیبایی است. ضمن اینکه قرار شده پس از افتتاح موزه نسبت به به تغییراتی روی این تندیس اقدام شود.»


همانطور که بهداد سلیمی اعلام کرده قرار است کمیته ملی المپیک با یک شرکت قراردادی را امضا کند تا علاوه بر تندیس‌های فعلی، مجسمه تعدادی دیگر از ورزشکاران هم ساخته و در موزه ورزش نصب شود.

 

 

بهداد سلیمی وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بهداد سلیمی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش نابینایان و توان‌یابان مورد توجه قرار گیرد

رئیس فدراسیون نابینایان گفت: به ورزش نابینایان و توان‌یابان باید نگاه ویژه‌تری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدرضا مظلومی در دیدار با استاندار اردبیل اظهار کرد: نگاه انقلاب اسلامی، نگاه ویژه به افراد معلول است و حمایت از این افراد در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در ورزش باعث شده است که این ورزشکاران افتخارات بزرگی را در میادین بین‌المللی و ورزشی کسب کنند.

وی افزود: ورزشکاران رشته‌های خاص شامل نابینایان، ناشنوایان و توان‌یابان نیاز است که سالن تخصصی ویژه خود را داشته باشند.

رئیس فدراسیون نابینایان در خصوص اعضای تیم ملی گلبال بیان کرد: در حال حاضر بیشتر اعضای تیم ملی گلبال جمهوری اسلامی ایران از استان اردبیل هستند که از شش نفر عضو تیم ملی سه نفر از استان اردبیل هستند.

مظلومی تصریح کرد: اردوی تیم ملی برای حضور در پاریس به میزبانی استان اردبیل با کیفیت عالی و خوب برگزار شده است که جا دارد از مسئولان برگزاری این اردو کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

مظلومی تصریح کرد: نیاز هست که اداره کل بهزیستی استان توجه ویژه‌ای به ورزشکاران به لحاظ هزینه‌های رفت‌وآمد و هزینه مربیان داشته باشد که از این بابت و با توجه به گزارش مدیرکل بهزیستی و ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص پرداختی‌های سال گذشته جا دارد که از این مجموعه نیز تقدیر و تشکر به‌عمل آوریم‌.

کد خبر 746213

دیگر خبرها

  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • واکنش جالب میرسلیم درباره حجاب
  • واکنش جالب میرسلیم درباره حجاب
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد
  • استان قم ظرفیت خوبی در حوزه ورزش دارد
  • ورزشکاران زنجانی ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کردند
  • ورزش نابینایان و توان‌یابان مورد توجه قرار گیرد
  • ورزش نابینایان و توانیابان مورد توجه قرار گیرد