Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@10:41:55 GMT

نمایشگاه مجسمه‌های درخشان در سیدنی/عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۲۶۲

نمایشگاه مجسمه‌های درخشان در سیدنی/عکس

همزمان با برگزاری جشنواره سالانه ویوید سیدنی، نمایشگاه مجسمه‌های درخشان به شکل حیوانات مختلف در باغ وحش سیدنی برگزار شده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ ستارگان قطر که با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود به آخرین روزهای خود رسیده و تنها ۲ هفته تا پایان این رقابت‌ها باقی مانده است.

السد در آستانه قهرمانی

در حال حاضر ۲۰ هفته از این رقابت‌ها سپری شده و تیم فوتبال «السد» با کسب ۴۶ امتیاز صدرنشین این مسابقات است. «الریان» و «الغرافه» با ۴۱ امتیاز دوم و سوم هستند و «الوکره» هم با ۳۸ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

هفته بیست و یکم این مسابقات روز پنجم اردیبهشت برگزار خواهد و السد در صورتی که بتواند در دیدار خارج از خانه برابر «شمال» موفق به کسب پیروزی شود و یا تیم‌های الریان و الوکره در دیدار برابر رقبای خود امتیاز از دست بدهند قهرمانی السد مسجل خواهد شد.

حزباوی و فتح لیگ ستارگان

السد در این فصل به لطف حضور «امین حزباوی» توانسته است خط دفاع مستحکمی داشته باشد و با دریافت تنها ۱۷ گل خورده بهترین عملکرد دفاعی را در فصل جاری داشته است. در صورتی که السد بتواند در لیگ قطر به قهرمانی برسد این مدافع ۲۰ ساله در نخستین تجربه خود به عنوان لژیونر خواهد توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

حزباوی که نخستین فصل حضورش را در السد سپری می‌کند در این فصل در ۱۸ بازی برای تیمش به میدان رفته و موفق به ثبت یک گل هم شده است. او در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هم حضور موفقی داشت و در ۴ دیدار برای تیمش به میدان رفت.

حزباوی تنها در ۲ بازی در ترکیب السد حضور نداشت که یک بار در هفته نخست لیگ و یک بار هم در هفته دوازدهم که به دلیل دریافت کارت زرد محروم بود. او مجموعاً ۱۳۱۳ دقیقه در لیگ ستارگان به میدان رفته است.

السد در خط حمله هم عملکرد درخشانی داشته است و به لطف حضور اکرم عفیف توانسته است ۶۱ گل به ثمر برساند که از این حیث هم بهترین عملکرد را در فصل جاری داشته است. اکرم عفیف با ثبت ۲۵ گل و ۹ پاس گل روی بیش از نیمی از گل‌های این تیم تأثیر مستقیم داشته است.

یک فصل درخشان برای مدافع ۲۰ ساله

محمدامین حزباوی در فصل گذشته پس از آنکه توانست خود را به جواد نکونام اثبات کند به ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان راه پیدا کرد و پس از حضور موفقیت‌آمیز در این تیم در جام باشگاه‌های آسیا هم به میدان رفت و مقابل تیم‌هایی مثل الهلال و الفیصلی اردن بازی کرد و توانست خوش بدرخشد و مورد توجه تیم السد قطر قرار بگیرد. درخشش حزباوی در فولاد موجب شد او مورد توجه امیرقلعه نویی هم قرار بگیرد و فروردین ۱۴۰۲ به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شد. او البته در دو بازی تدارکاتی با روسیه و کنیا با وجود دعوت به تیم ملی در لیست بازیکنان حضور نداشت.

با خروج جواد نکونام از تیم فولاد و حضور منصوریان هم شاهد بودیم این مدافع مستعد مورد توجه سرمربی جدید قرار گرفت و به خوبی از پس این اعتماد برآمد.

درخشش حزباوی در تیم فولاد تا آنجا پیش رفت که شایعه پیشنهاد کارلوس کی‌روش به این بازیکن برای پذیرش تابعیت قطر هم مطرح شد اما او ترجیح داد پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند تا تمرکز خود را روی این موضوع بگذارد.

خرداد سال گذشته، موفقیت‌های پی در پی حزباوی در فولاد موجب شد او مورد توجه تیم السد قطر قرار بگیرد و با قراردادی ۵ ساله راهی این کشور شود و فوتبال خود را در لیگ ستارگان قطر ادامه دهد و در کنار بازیکنان مطرحی همچون «میگوئل» و «اوتاویو» قرار بگیرد.

علاوه بر این، حزباوی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا در سال ۲۰۲۳ انتخاب شد البته این جایزه در نهایت به «مایکا هامانو» (باشگاه ایناک کوبه لئونسا، تیم ملی ژاپن) تعلق گرفت.

این مدافع ایرانی به لطف بازی‌های درخشانش در نهایت به تیم ملی هم راه پیدا کرد و در دیدار برابر ترکمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر ترکمنستان به میدان رفت و اگر این فصل برای او با قهرمانی لیگ قطر به اتمام برسد می‌تواند موفقیت‌های او را تکمیل کند.

کد خبر 6084663

دیگر خبرها

  • کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • مجسمه «بکن باوئر» در محوطه آلیانتس آرنا نصب می شود
  • کامبک درخشان دختران جوان ایران مقابل ازبکستان
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود
  • کشف و ضبط ۱۷۶۰ سکه فلزی در شهرستان مراغه
  • کارنامه درخشان سپاه، نمایشگر تجربه یک ملت
  • برپایی نمایشگاه مجسمه در قم