Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با بیان این مطلب گفت: بانک‌پاسارگاد ضمن ایجاد شرایط آسان برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی، آماده صدور انواع ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری (شرکت در مناقصه / مزایده، حسن انجام کار یا تعهدات، پیش‌پرداخت و کسور وجه‌الضمان)، انواع ضمانت‌نامه‌های تعهد پرداخت (گمرکی، مالیاتی، خروج از کشور، نظام‌وظیفه، آژانس‌های مسافرتی) و سایر ضمانت‌نامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانک با صدور ضمانت‌نامه‌، به نوعی نقش پشتیبان را برای مشتریان خود ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: بانک بنا به درخواست اشخاص حقیقی و یا حقوقی، پرداخت دیون و یا انجام تعهداتی را که به نفع اشخاص دیگر، به عهده متقاضیان است را با رعایت آئین‌نامه مرتبط، تعهد و ضمانت می‌کند. به موجب ضمانت‌نامه‌هایی که توسط بانک صادر می‌شود، بانک متعهد می‌شود در صورت درخواست ذی‌نفع (کارفرما) تا مبلغ مندرج در ضمانت‌نامه به وی پرداخت شود.

مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و سیستم دریافت نظرها در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به مشتریان گرامی است.

تکمیل زنجیره اعتماد، با استفاده از گشایش اعتبار اسنادی داخلی بانک پاسارگاد

بانک‌پاسارگاد با ارائه خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی ضمن اعتمادسازی میان طرفین قرارداد کلیه شرایط لازم برای انجام معامله بدون ریسک را برای خریداران و فروشندگان داخلی فراهم می‌کند.

طببق اعلام روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد ضمن اعلام این خبر گفت: انجام معامله بین خریدار و فروشنده در فضای قابل اعتماد و بدون ریسک، امری بسیار مهم در فعالیت‌های تجاری و اقتصادی است که با ارائه خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی توسط بانک پاسارگاد محقق شده‌است.

وی ادامه داد: خریداران با بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند از مزایایی نظیر تأمین کالا یا مواد اولیه با حداقل نقدینگی، دریافت اعتبار با کارمزد کمتر از تسهیلات، و پرداخت وجه به فروشنده بعد از اجرای کامل تعهدات توسط ایشان برخوردار شوند. فروشندگان نیز ضمن اعتماد به خریدار از دریافت کامل مبلغ قرارداد فروش، اطمینان حاصل می‌کنند.

مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد در خصوص ویژگی‌های این خدمات تصریح کرد: تسهیل مبادلات تجاری، انعطاف‌پذیری متناسب با نیاز مشتری، کارمزد گشایش به مراتب کمتر از سود تسهیلات، اطمینان از پرداخت وجه و توجه به کیفیت کالای مورد معامله از ویژگی‌های این خدمات هستند.

رفیعی در پایان خاطرنشان کرد: گشایش اعتبار اسنادی داخلی یکی از خدمات ارایه‌شده در طرح بسته حمایتی بانک‌پاسارگاد است. اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت و صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی از دیگر خدمات این طرح هستند که به‌منظور کمک به افزایش تولید و اشتغال‌آفرینی ارائه می‌شوند.

گفتنی است مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و سیستم دریافت نظرها در سایت آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به مشتریان است.

کد خبر 4622477

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک پاسارگاد بانکداری الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر تأکید کرد: بانک مرکزی در راستای تنوع بخشی به ابزارهای پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

او گفت:‌ با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر شده است.

به گفته مدیر روابط عمومی بانک مرکزی،‌ هم‌اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896178

دیگر خبرها

  • ارزش مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • حجم مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار می رسد
  • مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • ارتقای امنیت بواسطه طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
  • بانک مرکزی: طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید