Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:26:47 GMT

در مورد عجیب ترین اتفاق لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۳۳۳

در مورد عجیب ترین اتفاق لیگ قهرمانان آسیا

دیدار تیم ذوب آهن با النصر عربستان دراستادیوم شهر کربلا به بهانه مسایل امنیتی برگزار نشد و این در حالی است که النصری ها برای برگزاری این بازی به عراق سفر نکردند و از قبل نسبت به عدم برگزاری بازی مطلع بودند.

به گزارش "ورزش سه"، لغو این بازی در شرایطی اعلام شد که کاروان تیم ذوب آهن در شهر کربلا بود و مسئولان برگزاری بازی هم خود را به شهر کربلا رسانده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم ذوب آهن در این باره می گوید: ساعت 14 به وقت محلی و ساعت 15:30 به وقت تهران بود که اعلام شد بازی برگزار نخواهد شد و در این تایم ما در پرواز بودیم. اما به نظر من تیم عربستانی از قبل از این موضوع مطلع بود چون به عراق سفر نکرد. علت لغو این بازی مسایل امنیتی بود و ظاهرا عراقی ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بودند که نمی توانند امنیت این بازی را تامین کنند. احتمالا عربستانی ها با نیروهای امنیتی در عراق در تماس بودند که متوجه این موضوع شدند و به همین خاطر به عراق نیامدند. وویسی هم دراین زمینه وجود دارد. همان طور که گفتم نامه لغو این بازی ساعت 15 تا 16 ثبت شده است و زمان پرواز عربستانی ها همین ساعت بود اما آنها از این موضوع مطلع بودند و به عراق سفر نکردند. البته مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به عراق سفر کرده بودند. نفر سوم امور اجرایی afc که ژاپنی است به شهر کربلا آمده بود تا بازی برگزار شود. به هر صورت این بازی برگزار نشد و حتی به ما زمین تمرین ندادند.

 

علیرضا منصوریان ادامه داد: به هر صورت لغو این بازی یک توفیق اجباری برای ما بود که در کربلا بدون دغدغه خاطر به زیارت بارگاه امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل برویم. در حال حاضر در مسیر بازگشت به شهر نجف هستیم تا به تهران بیاییم و از تهران با اتوبوس راهی اصفهان خواهیم شد. سفراز نظر زیارتی برای ما عالی بود اما از نظر فوتبالی خسته امان کرد. در حال برنامه ریزی هستیم که احتمالا سه شنبه هفته آینده در عمان، امارات و یا قطربازی برگشت خود را با النصر برگزار کنیم. تیم از آمادگی در شرایط خوبی قرارد دارد . هر چند لیگ برتر برای ما فرسایشی بود و سازمان لیگ به ما برای تجدید قوای روحی و روانی و جسمی فرصتی نداد. ما از قبل برنامه خود را تا نیم فصل تنظیم کرده بودیم که باتوجه به لغو بازی با النصر باید برنامه خود را تغییر دهیم . با این حال همان طور که گفتم برای انجام یک بازی خوب در برابر النصر آماده هستیم.

 

سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص دیدگاه هایی که در مورد گروه تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد و اینکه اشاره می شود گروه ذوب آهن یک گروه آسان بود، گفت: ما بعد از صعود از گروه به الاتحاد یا الوحده خواهیم خورد و حتما این بازی را خواهیم برد و بعد از آن با تیم های همگروه استقلال و پرسپولیس رویارو خواهیم شد و آنوقت متوجه خواهیم شد که حریفان استقلال و پرسپولیس چه شرایطی داشتند.

 

علیرضا منصوریان (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین