Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی حکمی حجت‌الاسلام نیکزاد عیسی‌زاده را به سمت معاون آموزشی پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها منصوب کرد.

گفتنی است متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی برای حجت‌الاسلام عیسی‌زاده به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از وظایف اصلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تبیین و ترویج معارف و ارزش‌های اسلامی با برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و تربیتی در زمینه اساتید و دروس معارف اسلامی می‌باشد، که انجام این مهم اعم از تأمین محتوای دروس معارف، آموزش و ارتقای علمی استادان معارف و فعالیت‌های پژوهشی استادان معارف، گزینش علمی و عمومی استادان معارف و نظارت بر کیفیت ارائه دروس و ارزیابی آنها، نیازمند حرکت پیگیر و صحیح و هوشمندانه است.

اکنون که با تلاش‌های ارزشمند همه اعضای نهاد، گروه‌های معارف و استادان دروس معارف، توفیقات، تجارب و دستاوردهای با ارزشی در عرصه‌های مختلف به‌دست آمده و برکات ماندگاری حاصل شده است، جنابعالی را که مزیّن به زیور علم و مفتخر به تجارب ارزنده در عرصه دانشگاه‌ها می‌باشید، به‌عنوان معاون آموزشی و پژوهشی منصوب می‌کنم.

امید است با استعانت از الطاف خداوند متعال محورهای ذیل در دستور کار آن معاونت قرار گیرد:

۱- تدوین و اجرای سیاست‌ها و راهبردهای مرتبط با مجموعه دروس معارف اسلامی در محورهای سرفصل، محتوا و متن.

۲ - ارتقای سیستم جذب اساتید معارف اسلامی و آموزش و نظارت و ارزیابی در این حوزه

۳ - ارتقای جایگاه پژوهشگاه و استفاده از ظرفیت آن در راستای دروس معارف و دیگر نیازهای نهاد

۴- پیگیری مطالبات به حق استادان دروس معارف از حیث اداری، آموزشی و علمی

۵ - بهره‌مندی از فضای مجازی در حمایت و پشتیبانی از اساتید و گروه‌های معارف و نیز برنامه‌ریزی جهت تدریس در مناطق کم‌برخوردار از استاد معارف

۶- بروز رسانی کتاب‌های پرسش و پاسخ با ادبیات دانشگاهی و در سطح استاد و دانشجو

در پایان از تلاش‌های بی‌شائبه و بی‌دریغ حجت‌الاسلام والمسلمین میرمجید سید قریشی در طول تصدی مسئولیتشان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 4622644 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها حکم انتصاب مصطفی رستمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود

دکتر محمدباقر خادم عرفان در گفتگو با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب با تبریک تقارن و همزمانی بهار قرآن با بهار طبیعت به دستاوردهای معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در یکسال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حوزه آموزشی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۵ دانشکده مشغول به تحصیل هستند و علاوه بر این تعداد ۲۳۰ دانشجوی بین المللی در این دانشگاه مشغول به تحصیل اند.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ رشته های زیادی به دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه شدند و می توان گفت در سال گذشته هشت رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی ارشد و دکترا تخصصی پی اچ دی و همچنین دکترای تخصصی بالینی در بخش رزیدنتی به رشته های دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه شدند.

 افزایش تعداد دانشجویان بین المللی سیاست اصلی دانشگاه علوم پزشکی است

خادم عرفان از ایجاد دانشکده داروسازی در کردستان خبر داد و افزود: خوشبختانه مقدمات تاسیس دانشکده داروسازی هم به خوبی دنبال شده و پیش رفته و موافقت های کلی انجام شده و امیدواریم بتوانیم در نیمسال آینده پذیرش دانشجو در رشته داروسازی هم در زمینه پذیرش دانشجویان داخلی و هم دانشجویان بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان  انجام و تحقق پذیرد.

وی در ادامه گفت: از افتخارات دیگر این دانشگاه این است که دانشگاه علوم پزشکی کردستان در رده بندی های بین المللی از جمله تایمز دارای شرایط بسیار خوبی است و در سالهای گذشته نیز شرایط خوبی داشتیم و تداوم این جریان را اکنون نیز شاهد هستیم.

 معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های دانشگاه به تبع سیاست گذاری های کلی، افزایش تعداد دانشجویان بین المللی و افزایش ارتباطات بین المللی است که جایگاه دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به خوبی ارتقا خواهد داد و از همه همکاران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونت های مختلف که در پیشبرد اهداف این معاونت ما را همراهی کردند قدردانی کرده و امیدواریم‌ به اهداف بیشتری هم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • خدمات عدالت محور شهرداری در مناطق مختلف شهر قم قابل تحسین است
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان
  • رسانه پایداری گزینه‌های معاون اولی محسنی اژه‌ای را معرفی کرد
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای