Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهدی ترابی، ستاره تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته پس از پیروزی تیمش مقابل السدقطر، مصاحبه‌ای انجام داد که آغازگر شایعات زیادی بود.

او در این مصاحبه اظهار کرد که وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست و باید در این باره تصمیم خود را بگیرد. این صحبت ترابی، شوک ناگهانی به هواداران قرمزهای پایتخت وارد کرد و آن‌ها را برای فصل آینده به شدت نگران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که بمب‌ نقل‌وانتقلاتی سرخ‌پوشان،  از زمان حضور در ترکیب این تیم نمایش درخشانی داشته و به یکی از مهره‌های تأثیرگذار برانکو تبدیل شده است.

 


گفتنی است  ستاره ملی‌پوش سرخ‌پوشان با این تیم دو سال دیگر قرار دارد. البته بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی و موافقت باشگاه می‌تواند جدا شود. اتفاقی که با توجه به صحبت‌های شب گذشته ترابی بعید نیست رخ بدهد!

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن ورزشی برانکو پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره

آفتاب‌‌نیوز :

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روز‌های جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.
یک روز هجمه تمدید قرارداد به‌راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند، یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • برای کاهش میزان نمک مصرفی روزانه خودتان آشپزی کنید
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • فیبریلاسیون دهلیزی عامل زمینه ساز قوی برای نارسایی قلبی است